Rambler's Top100

Постукатися до Абатства (можливо, відчинять...)
Для єретиків - версія від о.Philus
Всі організаційні та технічні питання життєдіяльності Аббацтва обговорюються в фейсбучній келії.



Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1574003 на 6647 сторiнках. Поточна сторiнка : 2439.

Петрович
№ 1475097 вiд 2015-03-08 23:28:37

2 Dimar
№ 1475091
Я в день народження ОБСІЛФу запостив у ФБ фото титульної гесту з написом 15! Філус, єретик, написав коментар - живой трупъ(с) Сьогоднішній О доводить, що зарано нас хоронити. Будь-який гест переживає злети і застої. Сподіваюсь - ми на ЗПС з запущеними двигунами)) Хочу додати, що нас багато читаюсть. Знали б ви, скільки народу, не написавши тут жодного слова, читають гест з моменту заснування! Да, користуючись нагодою, дякую абатам-пустельникам за солідну допомогу українській армії!


Organic
№ 1475096 вiд 2015-03-08 23:27:38

mitridates - хэппи бёздэй ту ю! Побольше приятностей и интересностей! :)


merson
№ 1475095 вiд 2015-03-08 23:26:29

mitridates

таки рептилоиды?)


Potim
№ 1475094 вiд 2015-03-08 23:25:20

Петрович
№ 1475089
лише не кажи, що у тебе кошенята мейкуна можуть бути...
не трави душу, скажи що пошуткував.


mitridates
№ 1475093 вiд 2015-03-08 23:20:29

Наостанок: "...але нема коштів, засобів (часу) щоб проаналізувати..." - "...А вот тут ты, солдатик, попался..." (Я.Гашек.)
Є. Усе є. І кошти, і час. Назову це десь так: "Картельний зговір". Десь там, нагорі, колись, було прийнято рішення душити, давити, замовчувати усі ці факти - точніше - не давати наукову кафедру. Зводити усе важливе та серйозне до "очевидного-невероятного". А вчених, усю юрбу шукачів перетворювати до стану блаженних чи ідіотів від науки. Решту знайдете в гуглі. Проце пишуть, пишуть.


Петрович
№ 1475092 вiд 2015-03-08 23:17:05

2 Dimar
№ 1475078
Я вже якраз більше 40ка днів без ковтка. Просто не хочеться. Якось само собою прийшло. Навіть за мету не ставив. Терпіти не можу похмілля. І вважаю алкоголізм однією з самих серйозних проблем нашої нації.


Dimar
№ 1475091 вiд 2015-03-08 23:16:47

Ни хрена себе LAZY тему поднял. Умеет же оживить гест. )


Dimar
№ 1475090 вiд 2015-03-08 23:15:02

mitridates

Вау!
Готов организовать встречу по душам. Банкет оплачиваю. Серьезно - дико интересно!!!


Петрович
№ 1475089 вiд 2015-03-08 23:13:42

2 Potim
№ 1475075
Нєвести є)) Аж четверо)) Троє на уколах, народжувати не будуть. А мейнкуниха ще замала))


mitridates
№ 1475088 вiд 2015-03-08 23:12:37

Вибачаюсь - бачу, що народ зголоднів по доброму напівнауковому напівсрачу. Я краще підготуюсь, дам деякі посилання. Але - пальці щось вже погано працюють. Ентропія. Це просто день такий -))


Dimar
№ 1475087 вiд 2015-03-08 23:12:04

Potim
"С Вашим аналитическим умом, Гоша, Вам нужно работать в бюро прогнозов". (с)



olma( Kyiv)
№ 1475086 вiд 2015-03-08 23:11:34

...але нема коштів, засобів (часу) щоб проаналізувати навіть те, що вже якось описане і каталогізоване...


olma( Kyiv)
№ 1475085 вiд 2015-03-08 23:09:33

mitridates
№ 1475080
----
Круто! На це я можу тільки повторити те, що говорив мій професор з археології та те саме тільки трохи інакше Індіана Джонс у одному з фільмів Спілберга. Археологи накопали неймовірну безліч найцінніших артефактів, але нема коштів, засобів (часу) щоб проаналізувати навіть те, що вже якось описане і проаналізовано. А чимало знахід просто тупо не описано.
Якби людство не настільки зацікавлене в цій сфері наукового знання, щоб інвестувати кошти, людський потенціал, час etc.


mitridates
№ 1475084 вiд 2015-03-08 23:08:53

balaban
№ 1475077 вiд 2015-03-08 22:56:19

Ха. Такі речі не те що знаходили - вони є і їх так багато, що усю теорію походження людства треба було ще что років тому переглядати. Знову - знаю причини, чому це не робили - від релігійних до політичних. А матеріалу - гори. І більшість - не бомба, а незчисленна купа цвяхів у труну теорії нашого походження, розвитку цивілізації тощо...


Dimar
№ 1475083 вiд 2015-03-08 23:07:35

mitridates
Чому? Кажи!!! Дуже цікаво, надзвичайно!!!


Potim
№ 1475082 вiд 2015-03-08 23:07:19

Dimar
№ 1475078
давай домовимся Раз існазавжди, кидаючий пити алкоголік, це моя преференція.
можеш вдруге кидатиалкоголь)))


fofonov
№ 1475081 вiд 2015-03-08 23:07:18

itridates
№ 1475071

Майже всі найдревніши матеріали кричать - ми мавпам чи то невндерам ніяка не рідня.

Это какие такие материалы? Примерчик какой-нибудь.

Та й до речі - геном зовсім інший.

Что значит другой?


mitridates
№ 1475080 вiд 2015-03-08 23:03:52

olma( Kyiv)
№ 1475076 вiд 2015-03-08 22:54:44

Так. Знаходили. І людиноподібні, і звірячи. Спочатку відправляли усе до штабу північно-західної експедиції (Білогірря) у Симферополь. Особисто до Аскольда Щепиньського. Потіс усе гребли до Москви. Там усе пропадало як у прірві. Теж саме було на Памирі. Але там було дещо значно цікавіше. Розгортати не буду, бо теж усю нашу камералку забирали геть,до "столицы".


Dimar
№ 1475078 вiд 2015-03-08 23:00:58

Петрович
Питання алкоголю – це, як каже Блядімір Блядімірович – сакральне питання.
Сам собі не можу сказати, що я незалежен. Люблю я це діло. П’ю. Але коли ставлю собі завдання (наприклад – днів 40-50 без ковтка) – то без проблем. Навіть не хочеться. Дивно навіть.


balaban
№ 1475077 вiд 2015-03-08 22:56:19

mitridates
№ 1475071
Було б цікаво почитати. Свого часу я дуже цікавився загадками археології, точніше, знахідками, які не вписувалися у загальноприйняту теорію. Купу літератури та відео передивився. Коли був у відрядженні у Донецьку, познайомився з інженером по ТБ, який пропрацював років 30 на різних шахтах. Він розповідав, що в вугільних пластах іноді знаходять дивні речі...


olma( Kyiv)
№ 1475076 вiд 2015-03-08 22:54:44

mitridates
№ 1475071
-----
Скажи, чи на цих стоянках були знайдені фрагменти кісток людей ( або предків) і чи були проведені якісь обстеження в плані антропології, щоб з"ясувати біологічно, антропологічно тип "протолюдини". Бо нуклеуси,рубила, скрібки це якби банально.


Potim
№ 1475075 вiд 2015-03-08 22:50:56

. У мене три коти

Кхм...
Петрович, є нєвесты))


Dimar
№ 1475074 вiд 2015-03-08 22:47:49

та ж не москаль
Добре.
Але поміркуй. Що змусило дику людину відійти від її природної поведінки (вбий, вкради, замочи слабшого) та діяти всупереч своїм природним інстинктам?

Підказка: є 2 найсильніших інстинкта: інстинкт розмноження. Та інстинкт самозбереження. Другий - сильніший. :) Острах - сильна річ ::)


Петрович
№ 1475073 вiд 2015-03-08 22:46:11

2 olma
№ 1475069
Згоден. Оскільки коти керують людьми...))


Петрович
№ 1475072 вiд 2015-03-08 22:44:46

2 Dimar
№ 1475050
З особистого досвіду можу сказати, що алкоголь - то гидота. Насільки б я не любив пиво, вино, коньяк чи самогон. Тому в забороні алкоголю щось є...


mitridates
№ 1475071 вiд 2015-03-08 22:42:05

olma( Kyiv)
№ 1475066 вiд 2015-03-08 22:28:53

Ох, не тільки та не стільки...Я, наприклад, віддав купу років археології, їздив з відкритим листом, бачив ще древніші, - наприклад в Білогіррі у Криму. Чистий палеолит.Але.
Майже всі найдревніши матеріали кричать - ми мавпам чи то невндерам ніяка не рідня. Та й до речі - геном зовсім інший. Щось не так. Не хочу вертатися до своїх старих нотатків, бо це буде щось на кшталт великого курса, але повірте - дарвинівська теорія - це, так би мовити, сьогодення, чи повсякдення. Має рацію на коротку дистанцію.
Але ніхто, наприклад, не відповів на просте питання, а що було до шумерів? Звідки той Гільгамеш? От просто з"явилася найдревніша цивілізація з нічого - і - все. Багато полуфантастичних видань - серйозні праці замовчують та цкують. В підручниках й досі сором"язливо мовчать. Така собі цивілізаційна яма. А з людиною - ще більше. Розвернув би, але...ентропія прискорюється...


та ж не москаль
№ 1475070 вiд 2015-03-08 22:35:11

Dimar
№ 1475064
вибач, я ніколи не дискутую на цю тему.маленьку ремарочку можу зазначити й не більше. тема релігії, а скоріше не релігії, а віри, то є інтим,і до нього кожен має прийти сам


olma( Kyiv)
№ 1475069 вiд 2015-03-08 22:35:01

Петрович( )
№ 1475068
----
Котяча цивілізація - це дуже древня і шановна організація. Якби не коти, то миші б з"їли усе збіжжя у плодючому (фертильному) трикутнику, і людству був би гаплик!


Петрович( )
№ 1475068 вiд 2015-03-08 22:31:55

2 balaban
№ 1475054
Хех. У мене три коти на одну людину))))


Potim
№ 1475067 вiд 2015-03-08 22:30:37

balaban
№ 1475054
Ти на калькулятурі, здвінь фішечку. Це стара мявкнула.
а мала гониться і маравчить: хазяїн дай корму)


olma( Kyiv)
№ 1475066 вiд 2015-03-08 22:28:53

Королеве - одне з найдавніших палеолитичних стоянок, але в нашому регіоні світу. Східна Європа.


mitridates
№ 1475065 вiд 2015-03-08 22:25:17

Значит так: человек проризошел от червя:


а Владимир Ильич, как известно - гриб.





Dimar
№ 1475064 вiд 2015-03-08 22:24:45

Та ж не москаль

Розумію, що йду на хитку дорогу. Але.
Будь яке явище в нашому житті має сенс. Або помирає та про це явище ми навіть не здогадуємось.
Релігія теж не на рівному місці з’явилася. Більше того – різні релігії конкурували одна з одною.
Як ти гадаєш, який був сенс існування релігії як суспільного явища? Що було досягнуто саме завдяки їй?
Що було більш головним – навчити людей певним практичним діям та усвідомлення світосприйняття чи саме змусити вірити у Творця?


olma( Kyiv)
№ 1475063 вiд 2015-03-08 22:24:10

Я особисто брав участь в розкопках на Королевській палеолітичній стоянці (Закарпаття).

це місце одне з найдавніших обстежених місць замешкання давніх, дуже давніх людей. 40 000 років до Христа щонайменше.

"Тут виявлено 16 культурних шарів зі слідами матеріальної культури кількох палеологічних епох. Число знахідок сягає бл. 100 тис. одиниць. Серед них є знаряддя праці кроманьйонців, неандертальців та пітекантропів..." Вікіпедія


fofonov
№ 1475062 вiд 2015-03-08 22:23:17

olma( Kyiv)
№ 1475058

Да, это важно. Причем не с точки зрения философствования или религии, а с точки зрения, например, медицины, разработки новых лекарств и т.д.

А то, что мы - человекообразные обезьяны, давно уже доказано сотней способов.


SK( в степах україни...)
№ 1475061 вiд 2015-03-08 22:21:37

трохи про неандертальців
кадиров з приводу затримання чеченів у справі нємцова...
думаю що все. раз хуйло взяло все на "особистий контроль" - справа вже розкрита. мотиви встановлені...
----
Басманный суд Москвы санкционировал арест Заура Дадаева, подозреваемого в причастности к убийству Бориса Немцова. Я знал Заура, как настоящего патриота России. Он с первых же дней создания полка, входящего в состав 46-го ОБРОН ВВ МВД РФ, служил в нём. Имел звание "лейтенант". Занимал должность зам. командира батальона. Заур был одним из самых бесстрашных и мужественных военнослужащих полка. Он особенно отличился в бою вблизи Беноя, когда проводилась спецоперация против крупной банды террористов. Награждён орденом Мужества, медалями "За отвагу", "За заслуги перед ЧР" и Благодарственным письмом Главы ЧР и др. Я твёрдо убеждён, что он искренне предан России, был готов отдать за Родину жизнь. Мне непонятны истинные причины и мотивы увольнения Заура из рядов ВВ МВД России. Говорят, объяснял болезнью матери. СМИ передают, что Заур в суде подтвердил свою причастность к убийству Бориса Немцова. Все, кто знает Заура, утверждают, что он является глубоко верующим человеком, а также, что он, как и все мусульмане, был потрясен действиями Шарли и комментариями в поддержку печатания карикатур. Я поручил секретарю Совбеза ЧР Вахиту Усмаеву провести тщательное расследование обстоятельств увольнения Заура, изучить его поведение, настроение перед уходом со службы. В любом случае, если суд подтвердит вину Дадаева, то, убив человека, он совершил тяжкое преступление. Но хочу снова отметить, что он не мог сделать и шага против России, ради которой многие годы рисковал собственной жизнью. Таким же храбрым воином был и Беслан Шаванов, погибший накануне при попытке задержания. Мы верим, что будет проведено тщательное расследование, которое покажет, действительно ли виновен Дадаев и, что на самом деле послужило причиной его поступка.



merson
№ 1475060 вiд 2015-03-08 22:17:53

РПШ
судя по тому что тут иногда пишут некоторые допысувачи у них там ,сразу за твердью-слоны и черепаха..


fofonov
№ 1475059 вiд 2015-03-08 22:17:50

yagshamash( оттуда (С))
№ 1475055

Переходного образца от неандертальца к скандинаву быть не может, потому что скандинав - потомок сапиенсов. Некоторые данные свидетельствуют о том, что иногда сапиенсы скрещивались с неандертальцами, но все же мы не прямые их потомки.


olma( Kyiv)
№ 1475058 вiд 2015-03-08 22:17:09

Чи це так важливо - від кого ми походимо? Від обізяни чи від іншопланетного косміта?

Понятно, що всі ми походимо щонайменше від епічного героя провідника зло*бучіх гунів Богдана Гатили.

Здається варто накреслити якісь цікаві орієнтири в майбутньому і не перетворитися в неандертальців.


balaban
№ 1475057 вiд 2015-03-08 22:15:31

yagshamash( оттуда (С))
№ 1475055
Неандертальцы не являются предками человека, они параллельная ветвь.



Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.