Rambler's Top100

Постукатися до Абатства (можливо, відчинять...)
Для єретиків - версія від о.Philus
Всі організаційні та технічні питання життєдіяльності Аббацтва обговорюються в фейсбучній келії.



Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1584390 на 6906 сторiнках. Поточна сторiнка : 2303.

olma( Київ)
№ 1491439 вiд 2015-08-13 14:26:12

Feodorit
№ 1491437

Ідея з Хюндаями оформилася в липні 2009 року під час візиту премьєрки Юлі Тимошенко в Корею.

Але Колесніков потім розбивався щоб саме до Євра запустили. Хоча ти абсолютно правий. Хюндаї для Євра не були потрібні. Питання чи потрібні були взагалі?



Voxa( м. Запорiжжя)
№ 1491438 вiд 2015-08-13 14:08:27

блять, та в нас навіть "скоросний" Хюндай по ночам їзде


Feodorit
№ 1491437 вiд 2015-08-13 13:58:47

olma( Київ) № 1491434
Хотіли до Євра 12 все вкластися. По суті з Хюндаями не було вибору, бо їх куплено за кредит Кореї.

Не потрібні вони були зовсім. На євро в нас було офіційних заявок на 1400 квитків, від усіх країн разом взятих. І не всі вони встигли прибути до євро, не кажучи вже про відсутність випробувань і непідписаний комісією дозвіл на експлуатацію.
Пендоліно і в нас планували задовго до євро, на "Київ-Москва". Кожному новому генеральному витягували ці пендоліни з казкою про 4 години до Москви.
Куди ви зараз зібралися дуже швидко і дорого їздити?


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491436 вiд 2015-08-13 13:56:38

sk (в степах україни...) [Останнi 20 месаг]
№ 1491433 вiд 2015-08-13 13:42:58

7 годин від Києва до Запоріжжя (633 км) - це на нинішних коліях та за нинішньої швидкості руху. Справжній швидкісний поїзд - як у французів TGV - від Парижу до Марселя (775 км) доїздить за 3 години.


olma( Київ)
№ 1491435 вiд 2015-08-13 13:53:13

Я мільйон разів їздив всіма видами українського і совєцького залізничного транспорту. Але виступаю за сидячі денні поїзди з кліматконтролем та добрим вай-фай інтернетом. 4-7 годин сидячи в такому ваноні витримати можна. Перевірено практикою.

Наволочки і подушки - це анахронізм. Спальні потяги мають коштувати дорожче і бути таким дещо люксусом.


olma( Київ)
№ 1491434 вiд 2015-08-13 13:45:10

2 Feodorit
№ 1491427

А якщо враховувати вартість устаткування для сервісного центру хюндаїв $120 млн, яких в нас всього 10, тобто по $12млн на потяг, то хюндаї невигідні. І сервісний центр виконує тільки поточні ремонти, коли дійде до капітальних будуть ще витрати. Тому Борис Колесніков і казав про покупку 100-120 хюндаїв.

У нас все через одне місце роблено. Хотіли до Євра 12 все вкластися. А треба такі речі стратегічно планувати. По суті з Хюндаями не було вибору, бо їх куплено за кредит Кореї.

Приміром у Польщі було принято рішення закупити швидкісні потяги італійські Pendolino (Alstom Transport). Підписали контракт в травні 2011 року, але тільки в листопаді 2014 пішли перші рейси. Контракт склав 665 млн євро. За 20 7-ми вагонних поїздів 400 млн, 265 млн. євро - це побудова сервісного центру і оплата роботи там на 17 років. Поляки модернізували колію для такого руху. І воно їздить у них до 200 км за годину.

Крім того, поляки налагодили спільне виробництво в Польщі поїздів Stadler Flirt (швайцарська розробка). Теж схоже на Хюндай Ротем. І вже бігають ці потяги.

Та Польща це на жаль не наша, а вища ліга.

А нам Хюндаїв треба однознано підкупити, раз депо. І класти нові колії. Якби Хьюндай проходив більшість ділянок в Україні зі швидкістю не 100-120 як зараз, а 140-150 км/год. То час в дорозі ще б скоротився.


sk( в степах україни...)
№ 1491433 вiд 2015-08-13 13:42:58

та ж не москаль
№ 1491431 вiд 2015-08-13 13:05:58

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491428

ви ніколи не задумували про те чому в штатах немає швидкісних поїздів?
в європі щільність населення у декілька разів вища за україну. тому там перевозити швидкими поїздами людей - вигідно.
у нас київ-зп - 7 годин - це повна жопа...
в реальності є ділянки де 100 км - один ліс навколо.
в раших реаліях повинні літати лоу-кости які за 1.5 години можеш злітати куди потрібно і в той же день повернутись...


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491432 вiд 2015-08-13 13:29:01

та ж не москаль [Останнi 20 месаг]
№ 1491431 вiд 2015-08-13 13:05:58

Програма громадських робіт (на кшталт тієї, яку впровадив у 1930-ті роки Рузвельт) звичайно була б дуже потрібна. Інша справа - де на неї взяти гроші, і як бути певними, що потім ці гроші не роз3.143дять; хз, хіба що заграниця нам поможе;)


та ж не москаль
№ 1491431 вiд 2015-08-13 13:05:58

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491428
я б інакше сказав - допоки не почнем нові колії прокладати для швидкісних поїздів, у нас все буде збитковим. так само й з автомагістралями, водогонами, каналізаціями , теплофікаціями .... й проблема безробіття вирішується заодно.


merson
№ 1491430 вiд 2015-08-13 12:58:28

https://esquire.ru/potd/13082015


sk( в степах україни...)
№ 1491429 вiд 2015-08-13 12:54:24

”Sweden conducts spy flights over Russia amidst heightened tensions” http://intelnews.org/2015/08/13/01-1755/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
---
клин-клином...


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491428 вiд 2015-08-13 12:15:28

Зрештою доведеться нові колії прокладати для швидкісних поїздів - інакше воно по-справжньому та з належним комфортом для пасажирів працювати не буде. Але допоки пасажирські перевезення будуть збитковими, сподіватися на це не варто.


Feodorit
№ 1491427 вiд 2015-08-13 12:10:27

Для залізниці набагато вигідніші денні поїзди - витрат на обслуговування менше, а ціну на квитки можна поставити вищу, та ще й вивільняється час для вантажних перевезень.

ІМХО, єдина перевага, що в денному більше пасажирів на вагон. Всі інші витрати однакові. А якщо враховувати вартість устаткування для сервісного центру хюндаїв $120 млн, яких в нас всього 10, тобто по $12млн на потяг, то хюндаї невигідні. І сервісний центр виконує тільки поточні ремонти, коли дійде до капітальних будуть ще витрати. Тому Борис Колесніков і казав про покупку 100-120 хюндаїв.
Підприємства вантажать тоді коли працюють - в день в робочі дні. Тому денний час для вантажних перевезень краще.


Voxa( м. Запорiжжя)
№ 1491426 вiд 2015-08-13 11:16:40

та да,
"проблеми індейцев шеріфа не єбут"


ПростоВлізПобалакати
№ 1491425 вiд 2015-08-13 10:50:44

Voxa( м. Запорiжжя)
№ 1491423 вiд 2015-08-13 10:41:03

Кого і коли хвилювали проблеми пасажирів? Для залізниці набагато вигідніші денні поїзди - витрат на обслуговування менше, а ціну на квитки можна поставити вищу, та ще й вивільняється час для вантажних перевезень.


Nycolas
№ 1491424 вiд 2015-08-13 10:45:03

Z!( Kyiv)
№ 1491416

хто заважав автору сюжета зателефонувати в СБУ???


Voxa( м. Запорiжжя)
№ 1491423 вiд 2015-08-13 10:41:03

olma № 1491401,
денні поїзди це дуже добре і по европейські, але не в нашій країні.
Стан колії, відстань і як слідство час руху між наприклад центром і обласними центрами це 7-8 годин, як не крути. Постав себе на місце мешканця умовного Миколаїва, Херсона, Зп, Маріуполя т.п. якому потрібно бути в столиці для вирішення якогость питання, чи аеропорту на літак. Приздити денним потягом за добу і ночувати? :( Мало того шо ще зайві гроші і клопіт, так ще і ЧАС, це викинуті зайві дві доби з життя.
отже як любителю сидячого вагона, можу побажати трохи думати і дивитися ширше


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491422 вiд 2015-08-13 10:26:16

Мені навіть більше подобається скорочення "нардепук" - одразу встає перед очима мущіна невизначеного віку, у дорогій краватці, з нездоровим кольором обличчя, який страждає "вздутіямі" та час від часу потужно пердить;)


Valeriy
№ 1491421 вiд 2015-08-13 10:25:12

ПростоВлізПобалакати
№ 1491420 вiд 2015-08-13 09:53:56

yagshamash( оттуда (С))
№ 1491409 вiд 2015-08-13 00:36:56

До речі, одним з перших таке скорочення у друкованих виданнях став вживати Микола Несенюк, коли ще на початку 90-х був редактором газети "Рівне вечірнє". Чи може це я вперше у нього в газеті побачив, а воно й раніше було - не знаю точно.
-------------------------------------
Еще Коля первый ввел термин ГУМДО (гуманан.допомога).


ПростоВлізПобалакати
№ 1491420 вiд 2015-08-13 09:53:56

yagshamash( оттуда (С))
№ 1491409 вiд 2015-08-13 00:36:56

До речі, одним з перших таке скорочення у друкованих виданнях став вживати Микола Несенюк, коли ще на початку 90-х був редактором газети "Рівне вечірнє". Чи може це я вперше у нього в газеті побачив, а воно й раніше було - не знаю точно.


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491419 вiд 2015-08-13 09:52:42

А от сєдовласа блядь нарешті залишилася без спонсора; на смітник, сучара, на смітник;)


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491418 вiд 2015-08-13 09:51:09

Цікаво, хто спробує підгребти під себе імперію небіжчика Єремєєва... також певний тест і для Пєтруччо з компанією - чи будуть втручатися і щось мутити.


bond
№ 1491417 вiд 2015-08-13 09:18:27

merson
№ 1491414 вiд 2015-08-13 08:43:15
http://korrespondent.net/business/economics/3550711-perehovory-yaresko-s-kredytoramy-prodleny-esche-na-sutky-smy


Z!( Kyiv)
№ 1491416 вiд 2015-08-13 09:17:10

Мля слов нет... ну у нас есть СБУ или нет ? http://obozrevatel.com/crime/57923-priehal-pogulyat-na-kieve-zametili-posobnika-terroristov-videofakt.htm


sk( в степах україни...)
№ 1491415 вiд 2015-08-13 09:01:42

OlegSh
№ 1491412
ми набудували укріплень, тому любі виходи вперед - повна фігня бо знову потрібно укріплюватись (хіба що є команда на "повний вперед")
хуйлуша хоче нам день незалежності підсерти трохи, тому пускає в розход своїх...


merson
№ 1491414 вiд 2015-08-13 08:43:15

Шо там від пані Наталії нічого не чути ?


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491413 вiд 2015-08-13 08:19:34

OlegSh [Останнi 20 месаг]
№ 1491412 вiд 2015-08-13 01:07:17

Цю чудову промову звичайно треба виголошувати низьким рикаючим басом Джорджа Скотта з фільму "Паттон". Цікаво, що у реального генерала голос був зовсім не таким - у нього був високий, майже жіночий тембр, що йому немало заважало.


OlegSh
№ 1491412 вiд 2015-08-13 01:07:17

Прo "тримaти пoзицiї" кoлись дужe влучнo скaзaв гeнeрaл Пaттoн пeрeд бiйцями свoєї aрмiї:

I don't want any messages saying 'I'm holding my position.' We're not holding a goddamned thing. We're advancing constantly and we're not interested in holding anything except the enemy's balls. We're going to hold him by his balls and we're going to kick him in the ass; twist his balls and kick the living shit out of him all the time. Our plan of operation is to advance and keep on advancing. We're going to go through the enemy like shit through a tinhorn.

Ну й щe кiлькa цитaт:

Men, all this stuff you hear about America not wanting to fight, wanting to stay out of the war, is a lot of bullshit. Americans love to fight. All real Americans love the sting and clash of battle. When you were kids, you all admired the champion marble shooter, the fastest runner, the big-league ball players and the toughest boxers. Americans love a winner and will not tolerate a loser. Americans play to win all the time. That's why Americans have never lost and will never lose a war. The very thought of losing is hateful to Americans. Battle is the most significant competition in which a man can indulge. It brings out all that is best and it removes all that is base.

You are not all going to die. Only two percent of you right here today would be killed in a major battle. Every man is scared in his first action. If he says he's not, he's a goddamn liar. But the real hero is the man who fights even though he's scared. Some men will get over their fright in a minute under fire, some take an hour, and for some it takes days. But the real man never lets his fear of death overpower his honor, his sense of duty to his country, and his innate manhood.

Each man must think not only of himself, but think of his buddy fighting alongside him. We don't want yellow cowards in the army. They should be killed off like flies. If not, they will go back home after the war, goddamn cowards, and breed more cowards. The brave men will breed more brave men. Kill off the goddamn cowards and we'll have a nation of brave men.

Sure, we all want to go home. We want to get this war over with. But you can't win a war lying down. The quickest way to get it over with is to get the bastards who started it. We want to get the hell over there and clean the goddamn thing up, and then get at those purple-pissing Japs. The quicker they are whipped, the quicker we go home. The shortest way home is through Berlin and Tokyo. So keep moving. And when we get to Berlin, I am personally going to shoot that paper-hanging son-of-a-bitch Hitler.

There will be some complaints that we're pushing our people too hard. I don't give a damn about such complaints. I believe that an ounce of sweat will save a gallon of blood. The harder we push, the more Germans we kill. The more Germans we kill, the fewer of our men will be killed. Pushing harder means fewer casualties. I want you all to remember that. My men don't surrender.

Then there's one thing you men will be able to say when this war is over and you get back home. Thirty years from now when you're sitting by your fireside with your grandson on your knee and he asks, 'What did you do in the great World War Two?' You won't have to cough and say, 'Well, your granddaddy shoveled shit in Louisiana.' No sir, you can look him straight in the eye and say 'Son, your granddaddy rode with the great Third Army and a son-of-a-goddamned-bitch named George Patton!'

https://en.wikipedia.org/wiki/George_S._Patton%27s_speech_to_the_Third_Army


olma( Київ)
№ 1491411 вiд 2015-08-13 01:05:49

yagshamash( оттуда (С))
№ 1491409
---
Не переймайся. Народний депутат - це офіційне поганяло члена парламенту в Україні. Бо депутут сіль-,рай-, облради не є народним депутатом. Це важливо знати.

Тут слово народний десь колідує з польським словом narodowy - національний по-нашому.


PEPSI( меркурий)
№ 1491410 вiд 2015-08-13 01:00:48

нардеп - как много в етом звуке
для сердца русскаго слилось -
бензин, бабло, икра, лосось,
сафари, конные прогулки...

Но конь подвел один разок -
и улетел нардеп в адок.


yagshamash( оттуда (С))
№ 1491409 вiд 2015-08-13 00:36:56

Нардеп! Яке чудове слово! Народний депутат у скорочено-кацапському виразі. Як по-бичому все. І головне, що народ навіть не верзе, як це дико. Народний? А чому? А нардеп - це наче перднув хтось. Нардьоп-пердойоб.


olma( Київ)
№ 1491408 вiд 2015-08-13 00:34:06

Сьогодні на Сході, на Донеччині, схоже пішла конкретна ескалація. Завтра подібне буде на Луганщині. Хуйловський Генштаб має свої плани і свою мотивацію.

Я вважаю, що ці всі нічні артилерийскі висери кацапів в Донбасі не мають нічого спільного з етосом війни. Просто охуївший безкаранністю Генштаб РФ їбашить щоб показати типа мы крутые воины - у нас есть яйца. Такі Яйца-їбашить мирні міста і посьолки вночі. Підараси!

Я бажаю нашим воякам тримати позиції давати відсіч і берегтися. А мирняку ховатися у сховки і криївки!


PEPSI( меркурий)
№ 1491407 вiд 2015-08-13 00:27:34

да вы тут все пьяные :-)


merson
№ 1491406 вiд 2015-08-13 00:06:05

OlegSh
№ 1491402 вiд 2015-08-12 23:51:33
я доречі теж дивуюся як вони не второпали поєднати тушіння і знищення їжі


olma( Київ)
№ 1491405 вiд 2015-08-12 23:59:13

https://www.youtube.com/watch?v=DnGdoEa1tPg

Це я їду з Лисичанська до Києва в спальному вагоні ;)


Salomon
№ 1491404 вiд 2015-08-12 23:56:31

olma( Київ)
№ 1491403

:)


olma( Київ)
№ 1491403 вiд 2015-08-12 23:51:55

Salomon
№ 1491399
----
Це якісь числа ф(Ї)боначчі ;) Йолку треба кликати, щоб розтлумачила.


OlegSh
№ 1491402 вiд 2015-08-12 23:51:33

Дoрeчi, пишуть, щo в Мoсквi рiчкa гoрiлa. Булo б дoрeчнo з oстaннiми пoдiями вiдрoдити iдeї Чукoвськoгo

Долго, долго крокодил
Море синее тушил
Пирогами, и блинами,
И сушёными грибами.


olma( Київ)
№ 1491401 вiд 2015-08-12 23:48:41

Feodorit
№ 1491398
---
Дякую. Просто хотілося б знати, що реально дешевше нічні спальні вагони-потяги з подушками і наволочками і двома туалетами на 40 людей з провідником на кожен вагон чи сидячі денні потяги швидкісні.
Бо вже з часів Кирпи, коли він запускав крюківські швидкісні човники на Харків та Дніпро туди-сюди - це була інфа, що такі денні човники набагато ефективніші по коштах перевезення пасажирів, ніж з в потягах з наволочками.
І я сьогодні намагався десь там в ФБ довести. що це так. Люди часом бувають дуже короткозорі, я вже хотів було любителям спальних поїздів побажати, щоб вони завжди мали плацкартний білет на 38 місці.

А щодо Шкоди, то я з 2012 року її не бачив, хоча їздив в серпні 2012 з Донецька на Симф. Дуже зручно було. А зараз поїздив по Україні і не бачив Шкод, як ніби крізь землю провалилися.


OlegSh
№ 1491400 вiд 2015-08-12 23:47:44

Схoжe нa тe, щo "мир" нa Дoнбaсi пoмирaє як стaрий нiкчeмний дiдугaн. Кaжуть, щo стрoк гoднoстi Мiнськ2 зaкiнчується.



Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.