Rambler's Top100

Постукатися до Абатства (можливо, відчинять...)
Для єретиків - версія від о.Philus
Всі організаційні та технічні питання життєдіяльності Аббацтва обговорюються в фейсбучній келії.



Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1582563 на 6860 сторiнках. Поточна сторiнка : 24.

Voxa( м.Запоріжжя)
№ 1581643 вiд 2018-04-11 22:12:54

yagshamash,
вибач шо російською, али ти точно як персонажі нище :)

"Три алкаша нашли бутылку. На этикетке нарисован череп с костями, и большими буквами написано "ЯД!" Открыли, понюхали - спиртом пахнет.
Первый взял бутылку:
-Да, это точно - спирт!
Налил, выпил и бух - свалился замертво.
Двое других опять бутылку понюхали:
-Да нет, не может быть, ведь спиртом же пахнет!!!
Налил второй - тоже готов - упал мертвый. Третий понюхал и, глядя на двух мертвых собутыльников, наливает стакан и кричит:
-Помогите!!!"


Dimar
№ 1581642 вiд 2018-04-11 22:12:13

Sem
Какую дорогу выбираешь ты? Чисто для статистики интересно.


Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1581641 вiд 2018-04-11 22:08:43

2 Dimar
№ 1581600
И в случае реализации ального движения на Запад война была неизбежна!! Неужели это так сложно понять?
Кому? Тим, хто готував Україну до цього? Добре, Яника виключаємо, але інші? Ми розумніші чи у них з інстинктом самозбереження щось не так?
Хоча Винниченки з Грушевськими - приклад.


Dimar
№ 1581640 вiд 2018-04-11 22:06:06

yagshamash
Ще раз. Ми тут не будемо доводити один одному свою правоту. Нас читають. Я щось знаю. Я абсолютно стверджую - Кізін та Портнов не просто "знайомі". Вони дуже близькі.
Пепсі навіть не знаючи мене підтвердив мою інфу.

Але твоє право не сприймати інформацію, яка тобі не подобається. Хоча це нерозумно.


sk( chromebook acer 14)
№ 1581639 вiд 2018-04-11 22:05:44

BBC: Премьер-министр Великобритании Тереза Мэй готова санкционировать британское участие в ударе по Сирии без согласия парламента.
----
министр обороны США и начальник объединенного комитета начальников штабов прибыли в Белый дом.
----
але нічого не буде - бо снн лайв зараз про війну не розказує...


Sem
№ 1581638 вiд 2018-04-11 22:05:21

Ни в коей мере не желая перед футболом ввязываться в дискуссию, замечу, что мы не далеко ментально ушли от русских.
Чему деление Димара кандидатов по геополитическому признаку пример.
Украинец практически не думает на выборах о холодильнике, о экономике, а только о том он против москалей или пиндосов. В результате кого бы он не выбрал, под лозунги геополитического выбора грабят страну и те и другие, не важно в кокошниках или в вышиванках.
Вроде у Бигуса сегодня задали вопрос о трех дорогах страны перед очередными выборами.
Дороге Порошенко, дороге Тимошенко, дороге Бойко.
Опять будем выбирать между ФСБ и ЦРУ с СВР или подумаем всё таки кто больше сможет дать украинской экономике? Понимаю, вопрос во многом риторический и не для этой гостевой.


yagshamash
№ 1581637 вiд 2018-04-11 22:04:04

Dimar

І ще повір - я вмію аналізувати речі. Я не бачив ще нічого такого неспростовного, що могло б змінити мою думку про Свободу. Я бачив події другого Майдану, бачив фракцію Свободи у Раді, яка жодного разу не зрадила у будь-якому голосуванні як до Майдану, так і після нього. А радикалізм деяких членів я сприймаю з розумінням. Бо задрало, а тому хочеться всього і тепер.


Dimar
№ 1581636 вiд 2018-04-11 21:59:03

Пепсі
На відміну від музикальних уподобань, тут ти маєш рацію :)


yagshamash
№ 1581635 вiд 2018-04-11 21:58:48

Dimar

Ти модель описати можеш, але я тебе не знаю. Тож написане сприйматиму так, як і будь-яку іншу неперевірену інформацію. Я звик перевіряти речі з кількох джерел. Із них твоє псевдо на Обсилфі (тут ти не ображайся, але тверезо це сприйми) для мене не є найбільш надійним джерелом.


Валлон
№ 1581634 вiд 2018-04-11 21:57:25

Вважати, що РБ Ляйпціг - це нормальна футбольна команда є тим самим, як вважати що Ред Бул це мікстура для покращання здоров"я :))


PEPSI( Меркурий)
№ 1581633 вiд 2018-04-11 21:53:11

Dimar
№ 1581627
Ющ посіяв те, що встигло прорости і навіть подекуди повоювати в АТО. За це дяка.
У ФСБ-шників були квадратні очі, коли вони на камеру допитували полонених, а ті знали лише українську. Не могли повірити, що таке може бути.
Повзуча українізація сходу, півдня і решти України стартували саме за часів Юща.


Шубин
№ 1581632 вiд 2018-04-11 21:51:15

В Заливе почалося...


Sem
№ 1581631 вiд 2018-04-11 21:51:05

Якби вибори президента відбувались наступної неділі, за кого б ви проголосували?

Петро Порошенко
19.2%
Святослав Вакарчук
17.8%
Анатолій Гриценко
17.5%
Юлія Тимошенко
12.2%
Володимир Зеленський
8.5%
Андрій Садовий
5.2%
Володимир Гройсман
3.1%
Віктор Чумак
3%
Юрій Бойко
2.9%
Олег Тягнибок
2.6%
Надія Савченко
2.4%
Вадим Рабінович
2.3%
Андрій Білецький
1.6%
Арсеній Яценюк
1.3%
Олег Ляшко
0.5%
Відповіло: 2287
https://glavcom.ua/news/yaderne-rozzbrojennya-ukrajini-bulo-pomilkoyu-turchinov--488815.html

Народ совсем с ума сходит. Госдеповский наскоро взрощенный бройлер, за месяц напичканный поверхностно всякой чушью и бежавший из политики при первых трудностях у них может руководить страной.
С тем же успехом через месяц тренировок я или любой с О. не имеющий отношения к музыке запоют на большой сцене.



Dimar
№ 1581630 вiд 2018-04-11 21:50:51

yagshamash

Ти вперто не читаєш те, що тобі пишуть.
Жодних "оцінкових" тверджень.
Лише факти. ФАКТИ! Може підкреслити це слово?
Хочеш, бізнес модель опишу по співпраці цих діячів? І чи це змінить твою точку зору? Не певен.


Voxa( м.Запоріжжя)
№ 1581629 вiд 2018-04-11 21:48:42

живо в Мадриді почали


OG( FL)
№ 1581628 вiд 2018-04-11 21:47:57

Шо, опять?:)


Dimar
№ 1581627 вiд 2018-04-11 21:44:55

PEPSI
Юща ще досить не оцінили. Але кожній реакції свій час.
Він посіяв те, що тільки зараз проростає. За це йому дяка.
Справжній патріотизм.
Усвідомлення нашій нації як європо-утворюючого народу.
Розуміння, що ми є суб’єкт політики. Не об’єкт.
Розуміння, що без України в цивілізаційному таборі Заходу не може бути миру на континенті.

Те, що у нього були дуже обмежені можливості – його критики не розуміють або не хочуть звертати увагу. Але вектор він задав правильний. Хоч і дуже складно йому було. В совковій країні.

ЗІ. Я розумію, наскільки моветоном є публічно підтримувати Ющенка. Тож ж роблю це свідомо – він молодець і є архитектором нашого руху до Європи.


ЗЗІ. Ловлю тапки :)))


yagshamash
№ 1581626 вiд 2018-04-11 21:42:48

Dimar

"Один из его лучших друзей – Сидор Кизин" - абсолютно оцінкове твердження. Можливо, вони знайомі як правники. Мало хто з ким в Україні не знайомий. Я теж знайомий з деякими людьми ще з університетських років із деякими нинішніми і недавніми політичними покидьками. Кізін брав участь в пронезалежницьких акціях ще за часів сови. Голодував на студентському Майдані, захищав активістів як адвокат. Це нагадує мені випробувану совкову практику. Навішати на людину безпідставні звинувачення, а та чомусь має у чомусь виправдовуватися, хоча ні в чому не винна. Це точно, як у вчорашньому випадку зі звинуваченнями якогось божевільного на мою адресу. Що робити? Виправдовуватися? А навіщо? Хто він такий, щоб мене в чомусь звинувачувати? Ні, краще просто послати нахуй.


balaban
№ 1581625 вiд 2018-04-11 21:40:29

Ось вам ще про зрадойобів та медіаблядєй.

Заголовки:
Военным с начала года поставили 78 тонн некачественнных продуктов

Військовим поставили 30 тис. зіпсованих сухпайків

Текст:
"За результатами проведення контрольних заходів та результатів лабораторних досліджень не допущено до забезпечення Збройних сил України майже 78 тонн неякісних або небезпечних харчових продуктів і більш 30 тисяч повсякденного набору сухих продуктів"

В коментах на хробацькому ольгіно та зрадойоби змагаються.



PEPSI( Меркурий)
№ 1581624 вiд 2018-04-11 21:28:53

Dimar
№ 1581619
а якби воцарювався Тігіпко? це яка раша? а ля Додон?
Або ЯценюК?
Або Тягнибок?
Там одна раша. Правда був ще Ющ і Гриценко, але то таке.

Проукраїнських не було нікого. Ющ може в душі десь глибоко і проукраїнський, але вдруге Україна б його не винесла. Не може весь народ рахувати кроки на 2-3-4 вперед, так не буває. Якби були розумні - то вибрали б знову Юща , давали підсрачники, і контролювали кожен день.


PEPSI( Меркурий)
№ 1581623 вiд 2018-04-11 21:13:46

Jen
кстати, в финале суперкубка Рангник нагнул Клоппа и Боруссию Д :-)))). Ирония судьби.


PEPSI( Меркурий)
№ 1581622 вiд 2018-04-11 21:09:08

Jen
Знову за рибу гроші, вже не цікаво, пішли на 7-е коло вже :-). Є у Рангніка і кубок і суперкубок Німеччини. Навіть срібло минулої бундесліги є, що для Лейпцига з жовторотою молоддю є мега успіх на кшалт перемоги у єврокубку. Не у тому справа.
А справа у тому, що він високий профі як тренер, менеджер і спортдиректор, шанований у Бундесі.
От Почеттіно тренер? Титулів нуль. Але це дуже хороший тренер і професіонал.


DonAlonzo
№ 1581621 вiд 2018-04-11 21:06:06

Батия та Привида з Днем народження! Удач!


Dimar
№ 1581620 вiд 2018-04-11 20:51:50

Потім на Банковій людей зносили у підїзд - ми з дружиною допомогали, такий був армагеддон, газ токсичний, дихати не було чим... піпець


Dimar
№ 1581619 вiд 2018-04-11 20:45:40

PEPSI( Меркурий)
№ 158160

Є така штука - маятник. Все було зрозуміло, куди качне маятник. Треба було просто розум включити. Прорахувати на 2-3-4 кроки вперед.


Dimar
№ 1581618 вiд 2018-04-11 20:41:09

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1581607

Ти помиляєшся.


Dimar
№ 1581617 вiд 2018-04-11 20:29:52

Згадалось...

Румпелю сподобається.
З Анатолієм Степановичем довелось спілкуватися 1 раз. Першого грудня 2013 року. Я був одним з пересічних протестувальників на Банковій. До речі, бачив провокаторів, які спокійно ходили через ментівський кордон. Бачив, як завзято роздмухували натовп.
За годину чи півтори до початку звірячого (це дійсно так) розгону протестувальників прийшов Гриценко й порадив швидко вшиватись. Він знав, що буде. Особисто мені говорив про це.
Я якось не повірив.
Потім стояв біля будинку (Банкова чи то 5 чи то 9), що поруч з АП. Коли почалось – це був жах! Мєнти були скаженіли, били всіх без розбору. До мене підбіг один з кийком та щитом – а я стою зцепенілий, а в мене одяг більш-менш дорогий, не курточка з рюкзаком, як у більшості протестувальників. Раптом мєнт зупинився (я просто не реагував) – й питає «Ти мєнт?». Так дослівно! Я кажу – «Ні, я тут живу» - перше, що спало на думку. Підбігає другий – так тактовно в груди мене відсуває: «За периметр!»
Зробив крок назад. Вони побігли далі. Але були дуже накручені.
Пощастило мені тоді коротше не огрібсти. Диво!


Dimar
№ 1581616 вiд 2018-04-11 20:07:47

бля, "перевиховування"


Dimar
№ 1581615 вiд 2018-04-11 20:06:40

Voxa

Я вже казав - я пишу не умовному Румпелю (пробач, Румпель, але так і є), а умовному "читачу", хто не пише сюди. Тому жодних сподівань на переховування. Але ж є люди, хто оцінить інформацію.


Dimar
№ 1581614 вiд 2018-04-11 20:02:25

Просто порівняйте:
http://www.ux.ua/

https://smart-lab.ru/g/MOEX%3ARTSI/60/

Беріть графіки за 3 роки - дивіться. Ще зауважу - фондові ринки відчувають майбутні рухи набагато чутливіше. Тому що професіонали.


Voxa( м.Запоріжжя)
№ 1581613 вiд 2018-04-11 20:02:04

Dimar
ти шось намагаєшся довести "білому брацтву" - то безперспективно :)
навіть коли Юля в прямому ефірі буде робити "мінет" хуйлу, вони казатимуть - то ж не в засос


Batyj
№ 1581612 вiд 2018-04-11 19:57:50

2 Enot
№ 1581604
Извини. Ты подкорректировал нык, а я сразу не узнал..


Dimar
№ 1581611 вiд 2018-04-11 19:55:31

Призрак замка
Я же сказал, что не буду на личные выпады реагировать.
Мои комментарии более относятся к читающим людям. Т.к. Вы не читатель, а писатель. Теперь обратимся к определениям

Подмена понятий — выдавание какого-либо объекта за таковой, каким он заведомо не является, либо заведомо неверное трактование понятия, имеющее целью введение в заблуждение заинтересованной стороны

Обвинить «противсихов» за неголосование за ФСБшную Юлю в войне – это верх цинизма, но достаточно туповатый.
Игнорирование предоставляемых аргументов – заведомая роспись в ангажированности.
При этом я понимаю, что автор не дурак.
Но он (Призрак) целенаправленно игнорирует достаточно простую мысль, что империя не отпустила бы нас с миром ни при каких обстоятельствах.
Призрак считает, что лучше проголосовать за ФСБ в вышиванке чем за ФСБ в кокошнике.
Людям, которые считают недопустимым ни первый, ни второй вариант, отказывают в праве голоса. Хотя именно эти люди во многом спасли страну (говорил неединожды – через несколько лет будете извиняться).

Вешать 10 тыс. убитых не на хуйла – на «протывсихов» - отличный аргумент того же хуйла.
Схаменісь!


Batyj
№ 1581610 вiд 2018-04-11 19:51:04

2 Недописувач (але Поціновувач)
№ 1581594
Все верно. Законы надо выполнять.
мы не против, чтобы оне голосовали за венгров, но тогда нехуй идти голосовать за украинцев.


Геть
№ 1581609 вiд 2018-04-11 19:39:26

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1581607 вiд 2018-04-11 19:17:18

ну... як мінімум "Україна понад усе!" в нього є, як принцип. Армія на ході. Жадібність? Як справи в казні, воюючої країни? Решта - то політика. Високих моральних якостей шукати в цим мішку не потрібно, а гнучкість - так:)


PEPSI( Меркурий)
№ 1581608 вiд 2018-04-11 19:33:29

юля и портнов в президентах - єто конечно жесть.
Але чи знали противсіхи, що Яник приведе Україну на сьогодняшній прозахідний курс швидше і з меншими втратами ніж Юлька, і це була їх (противсіхів) така хитра многоходовочка?:-)
Суніваюсь.


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1581607 вiд 2018-04-11 19:17:18

Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1581597 вiд 2018-04-11 18:42:14

Так, трудоголік, а за інтелектуальними здібностями переважає трьох попередніх президентів разом взятих, і має ще чимало позитивних рис. Але принциповість до них не належить.


Призрак замка
№ 1581606 вiд 2018-04-11 19:12:16

2 Dimar
№ 1581600

Призрак замка
Я не буду отвечать на личные выпады.

Да че уж там. Родину предали, альтернативную одаренность продемонстрировали, тысячи погибших на совести (ну впрочем какая там у протывсиха совесть?) имеют. Нужно поговорить о Портновых-Кизиных и поистерить, что те, кто не оказался дебилом - юльки. Валяйте. Все эти портново-кизины и т.д. "за тех, кто побеждает". Кого они ебут. Янык у власти - "везут в лес" оранжевых. Беня возьмет за шкирку - повезут в лес рашистов. А вот якобы патриоты-протывсихи, которые привели кацапское кодло в МО. Вот о ком СБУ обязана была давно позаботиться. Дебил или платный агент фсб?


ironbelly( LMW28IF)
№ 1581605 вiд 2018-04-11 19:11:43

От думаю, Dimar-а зараз пошлють у дуже брутальній формі, чи просто проігнонують? Бо на зважену відповідь якось не сподіваюсь.

Пішов за попкорном ;)


Enot
№ 1581604 вiд 2018-04-11 19:05:15

Я вас умоляю. КГБ/ФСБ нашпиговывало все украинские организации своей агентурой всегда, независимо от идеологии. Откроют архивы про хмар и черноволов - будете за голову хвататься.



Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.