Rambler's Top100

Постукатися до Абатства (можливо, відчинять...)
Для єретиків - версія від о.Philus
Всі організаційні та технічні питання життєдіяльності Аббацтва обговорюються в фейсбучній келії.



Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1582417 на 6857 сторiнках. Поточна сторiнка : 2253.

проходя
№ 1491467 вiд 2015-08-13 20:41:38

https://www.youtube.com/watch?v=6fzU634x5v0&list=PL9o6bQUWYNvLLWqabnRIEtVF5trPTmDhI


та ж не москаль( )
№ 1491466 вiд 2015-08-13 20:34:37

попереднє до 1491463


та ж не москаль( )
№ 1491465 вiд 2015-08-13 20:33:36


минулої осені їздив


olma( Київ)
№ 1491464 вiд 2015-08-13 20:25:22

merson
№ 1491459
Це колишнє українське містечко Устрики Долішні (Нижні). Гори там не Карпати, а їх називають Бескиди (Beszczady польською)

1939-1951 — у складі УРСР (під назвою Нижні Устрики).

Певно там і колія російсько-радянська широка до Устрик була.


та ж не москаль( )
№ 1491463 вiд 2015-08-13 20:25:09

Batyj
№ 1491461
зараз там автобан-казка до Мікулаша, а звідти до Ясної вже недалеко, кілометрів 25


проходя
№ 1491462 вiд 2015-08-13 20:24:19

http://investigator.org.ua/news/161284/


Batyj
№ 1491461 вiд 2015-08-13 20:15:36

2та ж не москаль( )
№ 1491458
ты прав. До МИкулаша. Попрад - то самолетом.. А потом далеко и долго ехать автобусом..


merson
№ 1491459 вiд 2015-08-13 20:02:21

Batyj
№ 1491448 вiд 2015-08-13 19:02:14

я когда то по молодости со своей будущей женой ехал электричкой уже не помню от куда (Львовская область) в Ущики Дольны(Польша) покататься на лыжах и склоны разведать )
вроде тележки не меняли ..


та ж не москаль( )
№ 1491458 вiд 2015-08-13 20:00:13

Batyj
№ 149145
якшо в Ясну, то до Ліптовського Мікулаша, Попрад то близче (Високі Татри -Штребске плесо ..)


Salomon
№ 1491457 вiд 2015-08-13 19:55:49

Batyj
№ 1491455

Смотря какой самовар. Бывает, что ни в какой Туле такой не сыщешь :)


та ж не москаль( )
№ 1491456 вiд 2015-08-13 19:49:52

вузька колія з Угорщини й Словаччини йде до Мукачева. відповідно широка до них. не окрема колія, а паралельно на одних шпалах - по них грузові до перевалки. пасажирським міняють колесні теліжки в Чопі. є й прямі по вузькій Чоп-Захонь угорської залізниці, а звідти береш білет до Будапешта - економиш в рази, ніж Чоп-Будапешт


Batyj
№ 1491455 вiд 2015-08-13 19:46:51

им потом, блин.. С женой в Лондон.. лучче б Тулу с самоваром съездил..


Batyj
№ 1491454 вiд 2015-08-13 19:44:01

я смотрю, что история действительно кигого ничему не учит. Уже один начальник МЧС сїездил в Непал с женой. Все ж помят, что из єтого получилось. дік уже сейчас начальник Антикоррупцийного комитета еде с женой в Лондон, в служебную командировку. Ну не долбоёб?
Да пусть он трижды взыл жене билеты за свой счет, но нахрена в одно время? Шоб Шокин уголовное дело открыл?
Таких, допустим честных, но пиздоватых в крайней степени надо гнать ссаными тряпками.

ЗЫ. Теперь я понимаю, что тест IQ во время конкурса на должность Глвного антикоррупционника не использовался..


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491453 вiд 2015-08-13 19:38:31

Тим часом, у сімейства чучуркєсів справи йдуть ніби непогано... порадіємо за них;)
------------------
Братья Григорий и Игорь Суркисы собираются купить днепропетровский Акцент-банк (бренд "А-банк"), который находится под контролем Приватбанка.

Об этом говорится в сообщении финучреждения в системе раскрытия информации Национальной комиссии по ценным бумагам и фондовому рынку.

В частности, Григорий Суркис намерен купить 32,2% , Игорь Суркис - 32,2%, дочь Григория Суркиса Светлана - 16,1%, дочь Игоря Суркиса Марина - 16,1%. Таким образом, братья Суркисы сконцентрируют 96,6% акций банка.


Batyj
№ 1491452 вiд 2015-08-13 19:37:03

Feodorit
№ 1491450
зимой на этом поезде народ постоянно до Попрада едет. Кататься в Ясне. ПОмню, я как-то собирался, да предложили самолетом..


olma( Київ)
№ 1491451 вiд 2015-08-13 19:30:07

Feodorit
№ 1491450
----
Бо квиток досить дорогий. Раніше потяг зі Львова до Кракова коштував дорожче, ніж доїхати до Шегіні, перейти на ту сторону доїхати до Перемишля, і там на внутрішній поїзд до Кракова. Ну і автобусом теж дешевше набагато.

Але як нема пасажирів, то не треба витрачати гроші.


Feodorit
№ 1491450 вiд 2015-08-13 19:08:29

olma( Київ) № 1491447
Білоруська Чугунка (залізниця) спільно з PKP (польська залізниця) запускають пасажирський хаб в Гродні.
У нас би можна зробити щось таке


Що саме зробити? В нас є залізничне сполучення з Європою без пересадок - воно не користується попитом. Я, якось, їздив Львів-Братислава було 3 людини в вагоні, Братислава-Київ я і ще словацька дівчина.


olma( Київ)
№ 1491449 вiд 2015-08-13 19:07:48

Batyj
№ 1491448
Я чув, що колія широка з України йде аж в Силезію на меткомбінат в район Катовіце.

А Перемишль там просто 10 км коілії від українського кордони прокласти


Batyj
№ 1491448 вiд 2015-08-13 19:02:14

Перемышль - это не у нас..
Не могу вспомнить название города в Польше, куда заходила широкая ветка для Западной Группы войск..


olma( Київ)
№ 1491447 вiд 2015-08-13 18:31:53

Іще про залізницю.

Білоруська Чугунка (залізниця) спільно з PKP (польська залізниця) запускають пасажирський хаб в Гродні. Тобто польський потяг їхатиме до Гродна по вузькій колії, а там далі пересадка в поїзд Гродно-Мінськ і далі на матушку рассєю. І це все за одним квитком. І так само назад. Мінськ-Варшава.

BELARUSSIAN Railways (BC) in partnership with PKP Intercity is planning to launch a new cross-border Minsk - Warsaw service in December in an effort to improve the attractiveness of its rail services.

http://www.railjournal.com/index.php/main-line/belarus-and-poland-announce-new-cross-border-service.html

У нас би можна зробити щось таке бодай в Перемишлі.

Фішка у тому що квиток один і не треба касові збори платити кілька разів, бо в Україні, давно вже не продають один квиток на різні поїзди з пересадками.


olma( Київ)
№ 1491446 вiд 2015-08-13 17:45:37

atroy
№ 1491442

Ти помиляєшся )) Поїзд № 120 Запоріжжя - Львів йде 25 год. 27 хв.

https://www.uz.gov.ua/passengers/timetables/?ntrain=52249&by_id=1


Z!( Kyiv)
№ 1491445 вiд 2015-08-13 17:16:25

2 Nycolas
№ 1491424
А хто заважав СБУ відслідковувати таких мудаків?


Dot
№ 1491444 вiд 2015-08-13 17:01:07

З задоволенням перемiщуюсь до Львова нiчним спальним 091-м. Луже зручно в 22-40 ( пiсля повноцiнного дня) завантажитись в вагон св з нормальним кондицiюванням I вже застеленою постiллю i мирно проспавши нiч, мати померкла знов таки повний день. Вартiсть рiвно як за той же Iнтерсiтi 1кл


kassiop
№ 1491443 вiд 2015-08-13 16:32:25

нагадаємо,як починалася пра-культура ДНР

Скрєпа для Х-ла



atroy
№ 1491442 вiд 2015-08-13 16:30:58

Скорый :) зп -львов идет 24 часа. Как себе представляет етот "трансфер" аффтар-криейтор? Апстену.


та ж не москаль
№ 1491441 вiд 2015-08-13 16:23:14

ніхто нікого не заставляє перекладати рейки. але довести якість колії до безпечнї розвивати швидкість пас.потягів до 120-130км/год, розв"язати однопутки - і час вашої доставки з пункту А в Б значно скоротиться


sk( в степах україни...)
№ 1491440 вiд 2015-08-13 15:04:45

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491436
звичайно я мав на увазі "швидкісний" в наших реаліях
звичайно інтерсіті й нічні поїзди по часу майже не відрізняються. нічний, наприклад, київ - дніпро - всього-лише на годину довше й то через те що на зупинках довше стоїть
ми по території найбільша країа європи. перекладати рейки - це повна маячня...
коли прибалтів приєднали до євросоюзу то була ідея усі рейки там перекласти на європейський формат, але потім вирішили не займатись непотрібною роботою...


olma( Київ)
№ 1491439 вiд 2015-08-13 14:26:12

Feodorit
№ 1491437

Ідея з Хюндаями оформилася в липні 2009 року під час візиту премьєрки Юлі Тимошенко в Корею.

Але Колесніков потім розбивався щоб саме до Євра запустили. Хоча ти абсолютно правий. Хюндаї для Євра не були потрібні. Питання чи потрібні були взагалі?



Voxa( м. Запорiжжя)
№ 1491438 вiд 2015-08-13 14:08:27

блять, та в нас навіть "скоросний" Хюндай по ночам їзде


Feodorit
№ 1491437 вiд 2015-08-13 13:58:47

olma( Київ) № 1491434
Хотіли до Євра 12 все вкластися. По суті з Хюндаями не було вибору, бо їх куплено за кредит Кореї.

Не потрібні вони були зовсім. На євро в нас було офіційних заявок на 1400 квитків, від усіх країн разом взятих. І не всі вони встигли прибути до євро, не кажучи вже про відсутність випробувань і непідписаний комісією дозвіл на експлуатацію.
Пендоліно і в нас планували задовго до євро, на "Київ-Москва". Кожному новому генеральному витягували ці пендоліни з казкою про 4 години до Москви.
Куди ви зараз зібралися дуже швидко і дорого їздити?


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491436 вiд 2015-08-13 13:56:38

sk (в степах україни...) [Останнi 20 месаг]
№ 1491433 вiд 2015-08-13 13:42:58

7 годин від Києва до Запоріжжя (633 км) - це на нинішних коліях та за нинішньої швидкості руху. Справжній швидкісний поїзд - як у французів TGV - від Парижу до Марселя (775 км) доїздить за 3 години.


olma( Київ)
№ 1491435 вiд 2015-08-13 13:53:13

Я мільйон разів їздив всіма видами українського і совєцького залізничного транспорту. Але виступаю за сидячі денні поїзди з кліматконтролем та добрим вай-фай інтернетом. 4-7 годин сидячи в такому ваноні витримати можна. Перевірено практикою.

Наволочки і подушки - це анахронізм. Спальні потяги мають коштувати дорожче і бути таким дещо люксусом.


olma( Київ)
№ 1491434 вiд 2015-08-13 13:45:10

2 Feodorit
№ 1491427

А якщо враховувати вартість устаткування для сервісного центру хюндаїв $120 млн, яких в нас всього 10, тобто по $12млн на потяг, то хюндаї невигідні. І сервісний центр виконує тільки поточні ремонти, коли дійде до капітальних будуть ще витрати. Тому Борис Колесніков і казав про покупку 100-120 хюндаїв.

У нас все через одне місце роблено. Хотіли до Євра 12 все вкластися. А треба такі речі стратегічно планувати. По суті з Хюндаями не було вибору, бо їх куплено за кредит Кореї.

Приміром у Польщі було принято рішення закупити швидкісні потяги італійські Pendolino (Alstom Transport). Підписали контракт в травні 2011 року, але тільки в листопаді 2014 пішли перші рейси. Контракт склав 665 млн євро. За 20 7-ми вагонних поїздів 400 млн, 265 млн. євро - це побудова сервісного центру і оплата роботи там на 17 років. Поляки модернізували колію для такого руху. І воно їздить у них до 200 км за годину.

Крім того, поляки налагодили спільне виробництво в Польщі поїздів Stadler Flirt (швайцарська розробка). Теж схоже на Хюндай Ротем. І вже бігають ці потяги.

Та Польща це на жаль не наша, а вища ліга.

А нам Хюндаїв треба однознано підкупити, раз депо. І класти нові колії. Якби Хьюндай проходив більшість ділянок в Україні зі швидкістю не 100-120 як зараз, а 140-150 км/год. То час в дорозі ще б скоротився.


sk( в степах україни...)
№ 1491433 вiд 2015-08-13 13:42:58

та ж не москаль
№ 1491431 вiд 2015-08-13 13:05:58

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491428

ви ніколи не задумували про те чому в штатах немає швидкісних поїздів?
в європі щільність населення у декілька разів вища за україну. тому там перевозити швидкими поїздами людей - вигідно.
у нас київ-зп - 7 годин - це повна жопа...
в реальності є ділянки де 100 км - один ліс навколо.
в раших реаліях повинні літати лоу-кости які за 1.5 години можеш злітати куди потрібно і в той же день повернутись...


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491432 вiд 2015-08-13 13:29:01

та ж не москаль [Останнi 20 месаг]
№ 1491431 вiд 2015-08-13 13:05:58

Програма громадських робіт (на кшталт тієї, яку впровадив у 1930-ті роки Рузвельт) звичайно була б дуже потрібна. Інша справа - де на неї взяти гроші, і як бути певними, що потім ці гроші не роз3.143дять; хз, хіба що заграниця нам поможе;)


та ж не москаль
№ 1491431 вiд 2015-08-13 13:05:58

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491428
я б інакше сказав - допоки не почнем нові колії прокладати для швидкісних поїздів, у нас все буде збитковим. так само й з автомагістралями, водогонами, каналізаціями , теплофікаціями .... й проблема безробіття вирішується заодно.


merson
№ 1491430 вiд 2015-08-13 12:58:28

https://esquire.ru/potd/13082015


sk( в степах україни...)
№ 1491429 вiд 2015-08-13 12:54:24

”Sweden conducts spy flights over Russia amidst heightened tensions” http://intelnews.org/2015/08/13/01-1755/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
---
клин-клином...


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1491428 вiд 2015-08-13 12:15:28

Зрештою доведеться нові колії прокладати для швидкісних поїздів - інакше воно по-справжньому та з належним комфортом для пасажирів працювати не буде. Але допоки пасажирські перевезення будуть збитковими, сподіватися на це не варто.


Feodorit
№ 1491427 вiд 2015-08-13 12:10:27

Для залізниці набагато вигідніші денні поїзди - витрат на обслуговування менше, а ціну на квитки можна поставити вищу, та ще й вивільняється час для вантажних перевезень.

ІМХО, єдина перевага, що в денному більше пасажирів на вагон. Всі інші витрати однакові. А якщо враховувати вартість устаткування для сервісного центру хюндаїв $120 млн, яких в нас всього 10, тобто по $12млн на потяг, то хюндаї невигідні. І сервісний центр виконує тільки поточні ремонти, коли дійде до капітальних будуть ще витрати. Тому Борис Колесніков і казав про покупку 100-120 хюндаїв.
Підприємства вантажать тоді коли працюють - в день в робочі дні. Тому денний час для вантажних перевезень краще.



Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.