Rambler's Top100

Постукатися до Абатства (можливо, відчинять...)
Для єретиків - версія від о.Philus
Всі організаційні та технічні питання життєдіяльності Аббацтва обговорюються в фейсбучній келії.



Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1574255 на 6653 сторiнках. Поточна сторiнка : 1471.

olma( Україна)
№ 1515449 вiд 2016-02-28 17:13:43

Я вже згадував на Обс, що на кацапських імперсько-ватно-патріотичних блогах в інформаціний обіг введено термін "деіндуастріалізація". Мовляв сидять два Рокфелера три барона де Ротшільд, Уорен Бахвет чи трійки бразильських пивоварів, які щойно купили від Джима Кері імперію кетчупів Heinz, десь на Волл-стріт і думають, як би нам деіндустріалізувати простір між Дружковкою і Краматорськом. ))


olma( Україна)
№ 1515448 вiд 2016-02-28 17:01:12

Астанавітєсь! Не сваріться!і не посилайте одне одного нахуй. Це не продуктивно!))

Бо бачу, що більшість дискутантів вболівають за рідний край, всі хочуть, щоб Україна була розвинутою, багатою, успішною. Тільки існує різниця світоглядно-методологічна ;)

Вуву Геть вважають що 1) Європейсько-ПівнічноАмериканський (атлантичний) шлях універсальний і єдино правильний. Мовляв доведено історією. 2) Вуву вважає, що "захід" має свідомий план, адженду і цілі щодо модернізації або вестернізації України. (а вот давайтє допустим єсли сукаблятьнахуй (аs we say in Russian) нет такого плана, а всьо ідьот самотьоком, на кацпскоє авось?)

Вуву вважає, що треба зламати совок, лінивство, інерцію, патерналізм, іждівєнчество, але вуву мабуть не знає, що на укоханім заході існує сьогодні купа ділянок, де все це процвітає і шкодить розвитку і поступу того самого заходу.

З іншого боку Feodorit, Бухтій та інші дописувачі вважають 1) ламать нє строїть 2) не існує універсальних методів вирішення для унікальних історико-економічних, історико-географічних, історично-технологічних, зрештою історико-соціальних проблем на земній кулі.

Feodorit (справедливо) вважає, що досвіду інституційних реформ, досвіду реформування старої системи, із збереженням наявного НТП багажу та існуючих ресурсів нема. І в цьому контексті варто тупо спиратися на прагматику, на середньотерміновий розрахунок ресурсів і працювати з тим, що є. Виводити на нові обрії.

І не проблема зачистити простір, проблема використати існуючий соціально інтелектуальний багаж і побудувати, адаптувати це і вийти на нову якість.

Короче, як на мене, істина десь по середині. У жодної зі сторін не має монополії на істину.


Румпельштильцхен(...fon)
№ 1515447 вiд 2016-02-28 16:46:29

..звыняйтэ шо про хвудбол!..


Румпельштильцхен(...fon)
№ 1515446 вiд 2016-02-28 16:45:41

лестер чемпион. тотенх летит суонси..))


Румпельштильцхен(...fon)
№ 1515445 вiд 2016-02-28 16:37:30

..за 2 минуты!


Румпельштильцхен(...fon)
№ 1515444 вiд 2016-02-28 16:36:49

2-0..)))))))


Румпельштильцхен(...фон)
№ 1515443 вiд 2016-02-28 16:36:30

..малюки манЮ крошат арс..
зы.. бля с ентой англией таки шота не то,, аерофлот мать его на рекламе.. блятььь


LAZY
№ 1515442 вiд 2016-02-28 16:32:30

...и настроение - улучшилось! (с) один русскай забиженный хахлами писатель-графоман.


Xliborob
№ 1515441 вiд 2016-02-28 16:27:11

Прилітаєш в Мюнхен, а на екранах по місту новина про 36 загиблих російських шахтарів...


Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1515440 вiд 2016-02-28 16:19:33

2 Геть
№ 1515437
Така ж ситуація, гадаю, і з багатьма, як не з більшістю інших наших працюючих ДП.
Продати - не штука, питання, як зробити, щоб після продажу гірше не стало.
Що банківські інвестори над цим працювали, я сумніваюсь.


che7
№ 1515439 вiд 2016-02-28 15:46:17

Геть
№ 1515436 вiд 2016-02-28 14:57:22

цікаво. я розпитаю. вибачаюсь,якщо був занадто категоричний. це не моя специфіка,але я багато років цікавлюсь авіацією у вільний час,тому вважав/вважаю, що добре розумію загальну картину щодо великих виробників. у Ізраіля немає розробки всього спектру авіоніки. проект ЛАВІ дав початок чудовим технологіям,які потім заробляли гроші у світі і таким чином змогли розвиватись і далі. у військових літаках амер.виробництва багато ізр. авіоники,але у цивільних боінгах які ми купуємо у США,нашоі авіоники не багато.тому мені не зрозуміло,що на стільки багато ми могли дати ембраєру. ну може 2-3 комплекси, але не основну масу авіоники. це ж не військовий літак


Feodorit
№ 1515438 вiд 2016-02-28 15:36:47


Геть № 1515437
економічні наслідки продажу комусь за кордон? Моя думка: навіть купувати не будуть

Йолопе, тиж писав що треба обов'язково продавати на захід. То як продавати якщо "купувати не будуть"?


Геть
№ 1515437 вiд 2016-02-28 15:15:06

Батий & Бухтій

Як і досі існує Антонова, то значить був і є бізнес, є ніша. Я цим теж пишаюсь, як киянин і українець. Зовсім не применшую заслуг чи потенціалу, просто є потенціал, а є економіка. Був би радий аби тисячі мали хайтек роботу, а АНи стояли в кожнім аеропорті. Просто як йде стик в тій самій ніші, АН не може змагатись з фінансами/сервісом/підходом до продажу. Питання було про економічні наслідки продажу комусь за кордон? Моя думка: навіть купувати не будуть - просто переманять голови, як дуже сильно буде потрібно.



Геть
№ 1515436 вiд 2016-02-28 14:57:22

che7
№ 1515425 вiд 2016-02-28 08:05:58

Дядька моєї бувшої все життя в ембраер та "бразилавіакомосі" провів. Сказав, що без Ізраїльської авіоніки та тех трансферів нічого не було б. Те, що на поверхні не видно - там хитрі схеми, бо політично продукт мусить бути "національним". Звісно, що тепер працюють із іншими теж (Rockwell avionics, наприклад).


Valeriy
№ 1515435 вiд 2016-02-28 14:35:07

"Как скот в загоне..."
https://twitter.com/ryabtchuk_roman/status/703864094626091008?cn=ZmxleGlibGVfcmVjcw%3D%3D&refsrc=email


kassiop
№ 1515434 вiд 2016-02-28 13:51:25

першим треба розбанити Рууда та Бібопа Папараціка.
А він вже скаже вам що правильно робити )))


Voxa( м.Запоріжжя)
№ 1515433 вiд 2016-02-28 12:44:41

Акела № 1515432,

читай Петровича у № 1515358, ще відбулось.

а чого, експіріенс буде цікавий :) тим більш ми усі трохи подорослішали і порозумнішали. напевно :)



Акела
№ 1515432 вiд 2016-02-28 11:19:56

 Или админы протрезвели и передумали?  Шото шейх там жалуется, что не пускают


Акела
№ 1515431 вiд 2016-02-28 11:18:26

 да уж))))   свежее дыхание старых динозавров наверняка развеет скуку "уютненького"))) а сколько новых слов, вкусных рецептов и ярких визуальных образов ждет тутошних допысувачив! Паанга, коза на обрыве, салат с деревянной ложкой )))  сразу все и не упомнишь, накопилось-то за 10 лет у них 


Batyj
№ 1515430 вiд 2016-02-28 10:20:42

2Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1515428
:))
пока писал..


Batyj
№ 1515429 вiд 2016-02-28 10:18:56

ваащето, существуют инвестиционные договора. И обязательства. Купить авиазавод, КБ, чтобы разбомбить - никто не позволит. Это раз. А два - КБ Антонова обладает парочкой технологий ноухау по тяжелым транспортникам, патентом на оригинальную грузовую рампу. Практически все транспортники, и не только, сертифицированы на эксплуатацию с грунтовых аэродромов. Чего и близко нет ни в бразилов ни в канадцев..
Вона саудиты решили себе военно-транспортную авиацию завести, дык остановились на АН-32. С частичной модернизацией - "стекляный кокпит"+движки Пратт&Витни..Сто штук надо склепать. Половина - собрать на сборочном в местной пустыне..Который нада построить..

ЗЫ.
Если кто менжуется ставить или нет десятку винды - рекомендую ставить. На ноутбуки так точно, стационарные - если хоть более менее не старье. И есть вайфай модуль на сетевой карте. Все дело в том, что с десяткой щас вай-фай роутеры и маршрутизаторы, не дешовая шиука кстати, отмирает как класс.
Ноутбук и десктоа с вайфай модулем щас из под десятки запросто раздают вай фай подключение к интернету. Полученному, в свою очередь, по проводу в квартиру. Либо


Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1515428 вiд 2016-02-28 10:08:59

2 Геть
№ 1515423
Мир.

Ан-132 - приклад. Без Антонова Сауди мусили б купувати у когось з великих, а так наші напаскудили на ринку з невідомо якими наслідками.


Feodorit
№ 1515427 вiд 2016-02-28 09:28:16

Геть № 1515390
Моя думка така: максимум приватного сектору, мінімум втручання держави
Укрзалізницю продати дойчебану

Deutsche Bahn AG є державною компанією



Румпельштильцхен(...фон)
№ 1515426 вiд 2016-02-28 08:29:50

..реформам быть!!



che7
№ 1515425 вiд 2016-02-28 08:05:58

Геть [Останнi 20 месаг]
№ 1515423 вiд 2016-02-28 01:25:43

ембраер не зав'язаний на Iзраiль


Ironbelly( LMW28IF)
№ 1515424 вiд 2016-02-28 01:56:55

Геть № 1515423
Тут справа така. Якщо відкинути пасажирські літаки, в яких Ембаер просто задавлює Антонова на ринку, то стикаємося з ситуацією КС-390 проти Ан-178. Не близнюки - брати, але дуже подібні. Тому, прикупити Антонова і прикрити його, чи перевести на доробку-проектування Ембаерів має бути пріоритетрим завданням для бразильців. Хоч вони і так зможуть задушити Антонова і без покупки.

Власне, історія Ан-70 з А400М повторюється з варіаціями.


Геть
№ 1515423 вiд 2016-02-28 01:25:43

Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1515401 вiд 2016-02-27 20:54:37

перед тим як про вол'єри з мавпами писати, перечитай себе. Мені здалось, що ти підйобуєш. Вибач за неправильну інтерпретацію.

Як тебе досі цікавить моя думка, я не уявляю як наразі така трансакція станеться. Окрім того, що вуву написав про "непродаваємих", купівля Ембраером не світить. Деякі лінії в них добре йдуть, але загалом все комсі-комса - теж криза. Друга річ: які синергії можуть бути між двома компаніями? Ембраер сильно зав'язані на Ізраїль (Елбіт, тощо), та й мірило компанії набагато більше Антонова. "Черепа" можуть просто контрактами переманити. А от аби "прибрати конкурента" - Антонова їм не конкурент.


PEPSI( Merkury)
№ 1515422 вiд 2016-02-28 01:21:19

Potim

волыняку одного прижучили
http://podpricelom.com.ua/read/zhytelyu-volyny-daly-12-let-za-uchastye-v-okkupatsyy-kryma.html


PEPSI( Merkury)
№ 1515421 вiд 2016-02-28 01:11:14




вуву
№ 1515420 вiд 2016-02-28 00:20:53

там 50 стратегических предприятий в списке было, ослеки.непродаваемых. и антонов тоже


вуву
№ 1515419 вiд 2016-02-27 23:18:50

[70671] 2016-02-27 21:56:19
Name: benz

Только тайчи!



вуву
№ 1515418 вiд 2016-02-27 23:06:49

[70664] 2016-02-27 17:50:31
Name: Джей
DAO number: 13

Объединяйте там кого хотите. Главное, шоб здесь тихо было.

Архонта, кстати, включите в список требований.




вуву
№ 1515417 вiд 2016-02-27 23:00:06

[70675] 2016-02-27 22:55:50
Name: #23

Предательство идеалов мизантропии ради езды в маршрутке по другому краю культурной пропасти?



PEPSI ( Merkury )
№ 1515416 вiд 2016-02-27 22:53:28

Петрович,

Не помиляешся :-).
Но это собирательный образ.


вуву
№ 1515415 вiд 2016-02-27 22:45:47

[70672] 2016-02-27 22:15:53
Name: Captain

Совсем скоро, 6 марта 2016 года, сайту Обсилф исполнится 16 лет. Шейх - лучший подарок на совершеннолетие.

[70673] 2016-02-27 22:26:34
Name: Шейх

Да шо то не регистрируют.

Репетируют песню про сандалеты, может хотят встретить красиво, почётным караулом, не зря ж ждали 13 лет




Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1515414 вiд 2016-02-27 22:41:07

2 Sem
№ 1515402
З персоналом? Племінник в ХАУ вчиться. В Києві на стаціонарі на замовлення Антонова. Частину дисциплін їм провідні черепи з Антонова і викладають. І практика на Антонова.
У мене на Антонова інсайдери :)
Звичайно, не з наявною інформацією робити висновки, але, гадаю, приватизація залишить Україну і без КБ і без грошей. Хоч нашими падлюками, хоч Ембраером. Останній може купити, щоб вбити фірму, що на його полі щось попересирать може.
Про Боінга я мовчу.
Але нас агітують бігом продавать.


Петрович
№ 1515413 вiд 2016-02-27 22:32:13




Петрович
№ 1515412 вiд 2016-02-27 22:30:00

переглядав ФБ. В тему:





Петрович
№ 1515411 вiд 2016-02-27 22:26:49

2 PEPSI
№ 1515410
Якщо я не помиляюсь, артикул 14/88 в іншій пісочниці.


PEPSI ( Merkury )
№ 1515410 вiд 2016-02-27 22:22:50

...иногда запах старых сандалей пахнет получше проверенной комнаты. На запахе этом зачастую так и пишут: "Свежий ветер". Артикул номер 14/88, не кантовать.



Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.