OBSILF Guestbook Rambler's Top100

Постукатися до Абатства (можливо, відчинять...)
Для єретиків - версія від о.Philus
Всі організаційні та технічні питання життєдіяльності Аббацтва обговорюються в фейсбучній келії.



Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1592902 на 7118 сторiнках. Поточна сторiнка : 1178.

fofonov
№ 1545774 вiд 2017-01-14 00:26:06

Salomon
№ 1545768

Нет, даже не слышал о такой.

А в чем соль?


olma
№ 1545773 вiд 2017-01-14 00:20:09

PEPSI( меркурий)
---
Так

Jedem das seine - Кожному своє - було написано не брамі в Бухенвальді (Буковий ліс санаторій між іншим називався).
Але це ж просто німецький вислів "кожному своє"


Potim
№ 1545772 вiд 2017-01-14 00:15:23

olma 1545767
Дійсно, у мене від природи коротка память.
Серйозно. Я без тижневика неможу. Зате є плюси, я зла не помню)

Ти натякаєш, що ми зустрічались? І я після другої зустрічі тебе не впізнав? )



Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1545771 вiд 2017-01-14 00:05:13

Воно ніби-то й паскудство, коли за погане оформлення знижують бал. Але, коли у програми інтерфейс через дупу зроблений, вам подобається? А воно ж починається з отого зошита.
Та найпаскудніше, що вчителі не то, пояснити це не можуть, а й не здогадуються. Культ карго.


PEPSI( меркурий)
№ 1545770 вiд 2017-01-13 23:54:20

olma
Йедем дас зайне?! Когда ждать майн кампф і так далее?:-)


PEPSI( меркурий)
№ 1545769 вiд 2017-01-13 23:53:13

olma


Salomon
№ 1545768 вiд 2017-01-13 23:52:16

fofonov
№ 1545755

:) Ты читал книжку "Почерк Леонардо" Дины Рубиной?
Там и про футбол в Киеве есть


olma
№ 1545767 вiд 2017-01-13 23:10:38

Potim
№ 1545765
----
Це життя. Ти маєш мозги і може тямиш у своїй ділянці класно, але ти коли зустрічаєш незнайому людину вперше, то можливо, відразу після знайомства, як правило, забуваєш як його або її звуть.

А твій малий не забуває як звуть контрагента. От і вся природа цього явища.
Не переймайся. Jedem das seine.


Potim
№ 1545766 вiд 2017-01-13 23:04:28

Ааа, і __він ще студіює.


Potim
№ 1545765 вiд 2017-01-13 23:00:17

Просто в певний час, коли виникло питання де продовжувати навчання синові, я домовився про держ. Стипендією в одному навчальному закладі на програміста, іт-спеціаліста.
Син сказав, я поступлю, але вчитись н е б у д у.
Я хочу інше.
Подав документи в інший навчальний заклад.
І на сьогодні у нього з.п. Більша ніж у мене.
Прислуховуйтесь до думки дітей.


проходя
№ 1545764 вiд 2017-01-13 22:52:49

olma
№ 1545761

+


Potim
№ 1545763 вiд 2017-01-13 22:52:26

Хмм, у мене син в школі був хронічним трієчником, ледацюгою і фулюганом. Викликали до завуча. Ходили на зустрічі з шкільним психологом. Казали: розумний, здібний але дуже харизматичний.
Тепер закінчує Академію, в свій вік 20 працює директором закладу і збирається за кордон на стажування.


проходя
№ 1545762 вiд 2017-01-13 22:51:48

balaban
№ 1545759

Це натяк?



olma
№ 1545761 вiд 2017-01-13 22:50:13

balaban
№ 1545759
---
Ну так нєльзя шутіть, йоптить.


проходя
№ 1545760 вiд 2017-01-13 22:49:46

При вступі враховується 0,1 середнього бала атестату!
В мене була учениця, яка майже всю 4-ту чверть не ходила до школи, а займалась з репетиторами!
Їй пофіг був середній бал атестату, але вона працювала на бал ЗНО!


balaban
№ 1545759 вiд 2017-01-13 22:38:37

проходя
№ 1545757
Та я вже давно порахував. Сину пояснив, що головне знання, а не оцінки. А вчителі так і залишаться "проходя"щими у житті невдахами:)))


fofonov
№ 1545758 вiд 2017-01-13 22:36:44

проходя
№ 1545756

Оцінки нам пофіг. Дитині поки теж. Навіщо тоді ускладнювати? В нас була нещодавно розмова з вчителькою, але з іншого приводу - там, де нам небайдуже.


проходя
№ 1545757 вiд 2017-01-13 22:33:42

balaban
№ 1545754
Не гальмуй, а порахуй!


проходя
№ 1545756 вiд 2017-01-13 22:32:13

fofonov
№ 1545753

По перше: можна поспікуватись з вчителькою!
По друге: можна пійти до директора з роботю доньки!
По трете: після семестрової оцінки в журналі є графа "скоригована"! Тобто батьки їдуть до директора і аргументовано доводять, що їх дитині оцінку за семестр було занижено! Після засідання комісії оцінка завищується, залишається, знижується!


fofonov
№ 1545755 вiд 2017-01-13 22:28:47

Нещодавно дружина просто за голову схопилася від почерка. І це з її-то здоровим пофігізмом. Виявилось, що дитина захотіла спробувати писати лівою ))))


balaban
№ 1545754 вiд 2017-01-13 22:27:52

проходя
№ 1545751

Та не тільки зошит. Я ж кажу, усе вирішено правильно, але то в умові задачі стрілки не під лінійку накреслені, то у домашній він не написав "Задача №721", то пояснення не встиг написати (при тому, що він виконав усі завдання на контрольній, а більшість класу не встигла), то він циліндр або конус накреслив не гарно (ну не вміє він овали красиво малювати!!!).


fofonov
№ 1545753 вiд 2017-01-13 22:22:05

проходя
№ 1545751

Задача може бути вирішена вірно, але оцінка за неї буде не 12, а 9 чи 8, в залежності від багів оформлення.

В моєї доньки така ж проблема. Але ми домовились, що не звертаємо на це уваги. Вона поки що ходить до школи з задоволенням, і ми зі свого боку намагаємось це явище продовжити, якнайдовше. Незважаючи на деякий комсомольський задор з боку вчительки.


OlegSh
№ 1545752 вiд 2017-01-13 22:16:36

Iтoгi пoдвeдьoм: тeхнiчнi нaуки дaються нe всiм. Якийсь мiнiмум знaти пoтрiбнo всiм , aлe хтo мoжe й хoчe хaй вчить глибшe. Iншi хaй мaлюють й спiвaють :-)


проходя
№ 1545751 вiд 2017-01-13 22:15:59

balaban
№ 1545748

Оцінка за ведення зошита виставляється напрікінці місяця!
Якщо в нього стоять оцінки: 11, 11, 11, 11, 6(за зошит), то тематична - 10!


olma
№ 1545750 вiд 2017-01-13 22:13:12

balaban
№ 1545748
---
no бляха comments ((


проходя
№ 1545749 вiд 2017-01-13 22:11:44

Sem
№ 1545703

Сцилу дай, бо на сайті МОН цього немає!


balaban
№ 1545748 вiд 2017-01-13 22:07:10

Сучасна українська школа - відрижка совка. Мій малий вирішує задачі по математиці шуткуючи. Але в нього дев*ятка за півріччя. Знаєте чому? Бо в нього "6" "за ведення зошиту", йому знижують оцінки за те, що він криво накреслив стрілки у умові задачі, та таке інше.


проходя
№ 1545747 вiд 2017-01-13 21:46:41

Ще один освітянський прикол: в деяких школах нашого міста дають домашні(!) контрольні з математики і за правильне виконання ставлять 10!
Я з одною ученицею це робив!


Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1545746 вiд 2017-01-13 21:41:57

2 Batyj
№ 1545691
"Дзвінки" закривають. А "Розмови" - натомісць.
https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/talks
https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive/calls
Принаймні, можна сподіватись, що так буде.


проходя
№ 1545745 вiд 2017-01-13 21:41:53

Dot
№ 1545738

Як Ломоносов казав: "Математику для того вчити треба, тому що вона розум до ладу призводить"!
А взагали з шкільної програми 95% не потрібні в майбутньому!
Мені одна мамаша казала: "Чого ви до мого сина причепились з своєю математикою? В мене 3 класа освіти, але я гроші завжди порахую"!


проходя
№ 1545744 вiд 2017-01-13 21:28:44

Voxa( м.Запоріжжя)
№ 1545705

Я своїм учням кажу, що,якщо в 10-11-му класах будешь нормально вчити математику, то в техничних ВНЗ на першому курсі будешь відпочівати! Багато випускників це підтверджують!


Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1545743 вiд 2017-01-13 21:19:01

Dot
№ 1545738

"...а підходам до вирішення задач."

Людський мoзoк, цe тaкa сoбi гiгaнтськa нeйрo мeрeжa, якa вчиться прoпускaючи чeрeз сeбe всi мoжливi вaрiaнти вирiшeння усiх мoжливих зaдaч. Чим глибший/чaстiший дoсвiд -- тим якiснiшe фoрмуються звязки мiж нeйрoнaми. Якщo нeйрo мeрeжa сидить в "idle" рeжимi, тo вiдпoвiдним будe i рeзультaт.




olma
№ 1545742 вiд 2017-01-13 21:03:03

У дітей такий перегруз викликає відразу, і більшість йдуть до школи як на панщину. Адже тепер є інтернет і Гугл, і все можна типа всі ці знання дістати в мережі.

Для малих дітей-дошкільнят продають іграшки, що розвивають. Развівающіє іґрушкі російською. Вважаю, що всю школу треба перетворювати в такому стилі - школа як гра розвитку. Кажуть, у Скандинавії, у Фінляндії вся програма і шкільна система так збудована.


olma
№ 1545741 вiд 2017-01-13 20:55:38

fofonov
№ 1545739
--------
Абсолютно з тобою погоджуюся. У нас напхали в програми купу предметів, в предмети напхали мільйон тем.
Вчителі у такі ситуації просто не в стані учням втовкмачити елементарні речі, і теж завантажені.

В результаті 60% випускників реально не знають арифметики, граматики рідної мови, елементарної географії, іноземної мови (хоча там у табелі чи атестаті 12 балів), і простих фактів з історії.


olma
№ 1545740 вiд 2017-01-13 20:35:19

yagshamash
№ 1545733
-----
The same shit. Я комусь дав почитати "Зустрічі" і мені не повернули.

Та ось в інеті знайшов лінк на передрук статті із Зустрічей в журналі "Ї".

http://www.ji.lviv.ua/n24texts/semenchenko.htm


fofonov
№ 1545739 вiд 2017-01-13 20:23:45

По образованию. Как персонаж, работавший с разными детьми из разных школ и крутых и сельских, скажу, что все эти соотношения гуманитарных/точных наук в школе - это херня. Дети, как правило, хорошие, и не страшно, что чего-то не знают. Самый большой недостаток нашей системы образования не в том, что она не дает знаний (при желании их можно дать очень быстро), а в том, что детей не только не учат думать и самостоятельно принимать решения, но и категорически отбивают все потуги в этом направлении.

Как папаша, у которого ребенок учится уже во втором классе, я вижу, что отбивать охоту к получению навыков самостоятельного мышления начинают уже с самых первых дней. В этом году в школе проводили первый этап математического конкурса Кенгуру. Малая, как по мне, даже прилично "выступила", если учесть то, что школьная программа не соприкасается с этими заданиями ну аж никак. На столе стояли 2 ромашки и 3 тюльпана, сколько всего цветов стояло на столе. Вот уровень школьного мышления и таким он останется до самого упора.

Лично я бы для начала сократил школьную программу до минимума. Потому что они все равно на выходе не знают даже этого (потом можно корректировать и делать специализации). И добавил бы побольше самостоятельных проектов по разным специализациям, включая возможность вести блог и так далее. Ввел бы 2-3 любых онлайн курса. Например, с прометеуса или любой зарубежной платформы (насчет кацапской подумал бы). Хорошо было бы добавить мощный курс искусств, причем не просто малевание или пение, а смена видов деятельности через, допустим, каждый месяц. А то у нас те же родители к математике относятся, как к основе жизни, а, например, музыку, в буй не ставят. ДА много чего нужно менять. Думаю, в мире уже давно все разработано. В той же Финляндии скопипастить.

И сократил бы число бюджетных мест в ВУЗах. На порядок. С сохранением нынешней системы поступления через ЗНО. Тогда и конкуренция бы выросла и бюджет бы можно было перераспределить рациональнее.


Dot
№ 1545738 вiд 2017-01-13 19:35:02

А що стосується батьків і особливо освітян які заводять пісню "знанія паматіматіке ніпрігаділісь" - дуже хочеться передати їм привіт і констатацією факту, що ну і дибіли ви всі. Бо так і не зрозуміли, чому насправді вчить і має вчити шкільний курс математики. А він має вчити не стільки набору формул і аксіом з теоремами - а підходам до вирішення задач. Методології підходу до будь-яких життєвих задач та практиці пошуку їх рішень. Так само базовий курс програмування є гарним тренінгом певних компонентів подальшого спілкування керівника з виконавцями


Dot
№ 1545737 вiд 2017-01-13 19:13:07

Batyj
№ 1545720

От только не рада про "как раз при союзе качество образования было то шо надо". Плавали, знаем. Я сам из того образования, из не самой последней школы и не самого последнего вуза. И с друзьями и знакомыми из других школ и других вузов разного уровня. Так вот нихрена не были все поголовно успешными. Разве что до 5-го класса. Потом в лучшем случае половина успешно шла по программам, остальные с разной степенью закрывания учителями глаз на их реальный уровень просто доживали одни до аттестатов другие до дипломов.
Потому что таки нужна уже на уровне школы селективность. Если и не с резким заужением сфер обучения (ибо таки хз чем потом ребенок в жизни будет заниматься) - то с разной скоростью и разной глубиной углубления. Чтобы не получалось что учитель, естественным образом ориентируясь на уровень близкий к среднему, что-то да недодавал звездам и не плевал бы на все увеличивающуюся пропасть между движущимися далее и сильно отставшими. Коих и в совке было почти везде до половины


Jen
№ 1545736 вiд 2017-01-13 19:03:24

Рідкісний випадок - але цілком погоджуюсь з Миколою.


Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1545735 вiд 2017-01-13 18:58:29



Пiнчук тим чaсoм нaписaв стaттю в Укр Прaвду щo йoгo нe тaк зрoзумiли :)



Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.