Rambler's Top100

Постукатися до Абатства (можливо, відчинять...)
Для єретиків - версія від о.Philus
Всі організаційні та технічні питання життєдіяльності Аббацтва обговорюються в фейсбучній келії.



Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1582745 на 6865 сторiнках. Поточна сторiнка : 1002.

Румпельштильцхен
№ 1542681 вiд 2016-12-09 12:21:29

milanese
№ 1542675
..)))
..понятно, просто я немного не так выразился : порох во всех своих выступлениях про безвиз заканчивал "..щоб українці могли вільно подорожувати европою", ..и именно это /считаю/ больше всего раздражало его же электорат и именно по причине отсутсвия средств на те самые "путешествия".. как то так


торео
№ 1542680 вiд 2016-12-09 12:21:01

Dot
№ 1542636

Обговорювали середньо і довготермінові періоди. Поінт був у тому, що агросировина непрогнозована або важкопрогнозована на такі періоди. Нам порадили активніше застосувати інструменти хеджування цінових ризиків.
У нас же в цілому хеджування просте: закуповувати сировину в період її сезонного коливання на найнижчих піках і робити запас на рік )))
Ще нам радили йти на ipo, не знаю навіщо)


ватава этава( подпольный обком)
№ 1542679 вiд 2016-12-09 12:20:39

2 milanese
№ 1542675

можливість i так є


ватава этава( подпольный обком)
№ 1542678 вiд 2016-12-09 12:20:15

2 milanese
№ 1542675


milanese
№ 1542677 вiд 2016-12-09 12:18:43

Румпельштильцхен
№ 1542673

ситуацію можна розглядати з різних боків, як історію з куркою і яйцем. Я ще раз аналогію проведу із залізною завісою і, до речі, на той час зубожілим населенням екс-СРСР. Був вплив чи не було впливу? як змінюються крахни, коли відкриваються кордони для руху людей? ну і т.д.


Румпельштильцхен
№ 1542676 вiд 2016-12-09 12:16:56

..Великобритания вернется в ЕС.
Может произойти реформирование ЕС, в результате которого Британия вновь вернется в состав блока, считают в Nomura. ЕС может провести реформы, которых добивалась Британия, что сведет на нет необходимость выхода из блока.

..а чего британия добивалась от ЕС, кто в теме?


milanese
№ 1542675 вiд 2016-12-09 12:15:59

ватава этава( подпольный обком)
№ 1542672
це був коментар до тези, що раз низька середня зарплата, то і безвіз не треба. Просто не зовсім коректний логічний зв"язок з моєї точки зору, бо безвіз - це не готовий продукт, а можливість.
Щодо іншого питання - воно риторичне. Хоче людина їхати - нехай їде, не хоче - не їде. але можливість має бути. Роботу вщагалі виносимо за дужки, бо наявність віз ніколи не перешкоджала тим, хто хотів звалити. якось так.


Dot
№ 1542674 вiд 2016-12-09 12:08:41

milanese № 1542671
"безвіз треба розглядати не як quick win, як це подається ПП (що і виправдано з точки зору підтримки рейтингів), а як інтеграційний інструмент для активізації міжлюдських контаків"

поки безвіз треба розглядати як те, чого нам Європа від початку теми і до сьогодні цілеспрямовано НЕ хоче нам надавати. Позитивного політичного рішення щодо надання нема і досі ніколи не було.


Румпельштильцхен
№ 1542673 вiд 2016-12-09 12:02:48

milanese
№ 1542671
..))
..даа, менталитет нужно не "ждать пока..", а менять.."своим" примером, ну - посадить пару-тройку друзей /к примеру/, особенно впечатлило " При бажанні можна їздити в Європу за безцінь", ты же понимаешь что ограничения к "нашему безвизу" будут включать отсутствие того что ты назвал " безцінь", ну как минимум это будет один из пунктов на отмену безвиза, а в целом по перспективе безвиза для страны в целом полностью согласен, хотя на моё имхо порох именно своей упёртостью в безвиз рейтинг свой и похерил, для "путешествий" /как одного из основных тезисов пороха про безвиз/ необходим определённый уровень жизни ВНУТРИ страны который с приходом пороха /не его вина/ упал в 3 раза!, вот думаю после нивелирования "этого" и можно было вешать "безвиз" на "флаг"!, а пока согласен с "Це однозначний позитив і це буде зрозуміло з часом"..
..


ватава этава( подпольный обком)
№ 1542672 вiд 2016-12-09 11:58:07

№ 1542671
"При бажанні можна їздити в Європу за безцінь."
а зачем? зачем туда ехать без денег со 100 уями зарплаты месячной?
работать? так работать надо официально, по рабочей визе, разве нет?


milanese
№ 1542671 вiд 2016-12-09 11:53:13

Румпельштильцхен
№ 1542647

безвіз треба розглядати не як quick win, як це подається ПП (що і виправдано з точки зору підтримки рейтингів), а як інтеграційний інструмент для активізації міжлюдських контаків - це і є ключ для зміни менталітету і "європеізації". Середня зарплата тут взагалі ні до чого. При бажанні можна їздити в Європу за безцінь. Стратегічно безвіз не можна недооцінювати. Це однозначний позитив і це буде зрозуміло з часом. Це так само як відкриття залізної завіси або як вступ у СОТ.

Щодо держсекретарів - звиняйте, але якщо чекати зміни ментальності, то взагалі ніколи нічого ен відбудеться. Інституційні зміни - це і є зміни ментальності. Це важкий покроковий процес, по міліметру в рік. Швидше не буде і бути не може, який би президет чи прем"єр не був. якось так.


ватава этава( подпольный обком)
№ 1542670 вiд 2016-12-09 11:50:26

ну да, чикнуть это на раз два
и пойдешь плакаться снова на часовню ))
типа там ваш небритыч не такой, ага )))


вуву
№ 1542669 вiд 2016-12-09 11:45:23

недописувач, насколько я в теме, михо из вашингтонского фонда зарплату ежемесячно получает в районе 20к и больше не взял ни цента ни в Грузии, ни здесь.то есть это второй из украинского истеблишмента, который не берет . первый- торео, если не врет.
Сдавайтесь, это ваш последний шанс в размерах нынешнего глобуса.


вуву
№ 1542668 вiд 2016-12-09 11:40:58

у вас здесь главпинг-порохобот. щас чикнет и все, придется кровать кованую антик краской спецяльной красить. вчера шесть рыл еле затащили в спальню.


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1542667 вiд 2016-12-09 11:40:51

А от прибічники зовнішнього управління - вони гарантують високі моральні якості та прохвесіоналізм зовнішніх управителів, чи як вже там вийде?;)


Румпельштильцхен
№ 1542666 вiд 2016-12-09 11:39:10

ватава этава( подпольный обком)
№ 1542664
.."придут порохоботы"??!
..а они уходили??..)))


Румпельштильцхен
№ 1542665 вiд 2016-12-09 11:38:23

inguard( тутейший)
№ 1542662
..скажу так - це прОяв бильшои любови чем голосовать за шоколадного!
..а с советами - так "направление" движения знаешь сам?!
..надеюсь повторять на приличном гесте не надо!
..))


ватава этава( подпольный обком)
№ 1542664 вiд 2016-12-09 11:36:10

2 вуву
№ 1542657

за такие копипасты ща придут порохоботы и заклюют сторонника внешнего управления
но ты держись, старик!


вуву
№ 1542663 вiд 2016-12-09 11:34:44

[77169] 2016-12-09 11:09:36
Name: НИИ

шейх, какова позиция михо по минским соглашением, особом статусе дон-луг областей, крыму (тотальная блокада или как сейчас - поставляем-торгуем, все ок)? по коррупции все понятно - козлить пидаров мочить уебков. я за) но вот чтото подозрительно тихо по другим важным для страны вопросам..
---------
власти адекватных людей

[77171] 2016-12-09 11:27:35
Name: Шейх

НИИ, позиция самая решительная - вспомни Абхазию и Осетию, Россию он ненавидит люто, как и все грузины из его команды. Минские соглашения - сначала граница, потом выборы и все остальное.

Коррупция - совершенно необходимое условие, но это только начало, далее нужны реформы, повышение инвестиционной привлекательности и так далее. ПОтенциал у страны огромный, это не Грузия, где урбанизация не достигла и 40 процентов.
Про волю элит я не сам придумал, все страные, которые прошли через реформы и стали успешными, сделали это только так - когда элита хочет менять страну и не воровать, снизу ничего не добьешься в плане реформ, только революцию или перевыборы и приход к власти адекватных людей


inguard( тутейший)
№ 1542662 вiд 2016-12-09 11:32:25

Румпельштильцхен
№ 1542660

Тобто, гологосувати за тЮльку, то є вияв великої любові?

Купи портрет - займи руки :)


вуву
№ 1542661 вiд 2016-12-09 11:29:01

хоть у вуву никто не спрашивал, но вуву с 2005 года твердый сторонник внешнего управления Украиной. И потвердел он сразу после того, как послушал вжывую пчеловода в Вильнюсе.
так что удачи пану Михеилу и его команде.


Румпельштильцхен
№ 1542660 вiд 2016-12-09 11:25:46

fofonov
№ 1542658
..почитай внимательно № 1542649..))
..скажу больше - нельзя настолько НЕ ЛЮБИТЬ Украину чтоб проголосовать за создателя ПР и замараного в дерьме при ВСЕХ режимах..
..ну тож "менталитет", вуву тут пихал уже от Капитана пост/цитату..
..чисто "математически" даже выбор был не велик, а выбирать барыгу во время ведения БД с липецкой фабрикой в собственности для подкормки агрессора - это вообще нонсенс!
..ототакЭ
ЗЫ..хотел написать"но думай", но.. на "думай" как то рука не поднялась..- сколько можно "это" повторять?..))


Румпельштильцхен
№ 1542659 вiд 2016-12-09 11:19:02

milanese
№ 1542604
..спасибо, познавательно, вот только раньше со всем "этим" справлялись первый с несколькими другими замами, и всё было законно, ну а то что это "эвропейский" шлях то таки дааа, вот только здаётся что опять "не приживётся".. менталитет влады ещё совковый, какая тут эвропа?..
..имхо канеша


fofonov
№ 1542658 вiд 2016-12-09 11:11:57

..Гриценко

ебать мои тапки.
Румпель, ну нельзя же такую хуйню на полном серьезе писАть.


вуву
№ 1542657 вiд 2016-12-09 11:11:19

[77168] 2016-12-09 11:03:11
Name: Шейх

Так что окно было, но он его не проебал - он и не собирался ничего менять

[77167] 2016-12-09 11:02:46
Name: Шейх

Не надо никаких 40 лет. Это новая мантра - приходит хрюкало, у которого дома чемодан с 2 миллионами евро, в телевизор и начинает убеждать нищее население: в польше-то лет 15 заняло, хотя и в Польше, и в Грузии первые решительные реформы заняли ровно год. Из бюджета чемоданы перестали выносить с первого дня, все коррупционеры сели.

Все меняется мгновенно - включая ментальности населения, когда идет решительно и сверху. Воля элит по-другому нигде не было.

Ложкин нанимал людей, но Абромавичюс мне лично сказал, что быстро понял - все ширма, небольшая потемкинская деревня для запада.

Одни воры сменили других, все потоки и дыры в бюджете остались. Заради денег и власти Педро готов все простить - сепаратизм в том числе. Поэтому все регионалы и гуляют. Зато голосуют за людей педра.



Jen
№ 1542656 вiд 2016-12-09 10:51:39

Batyj
№ 1542655

Очень напоминает поставки Стингеров моджахедам.


Batyj
№ 1542655 вiд 2016-12-09 10:47:04

а вот это интересно.. Я давно ждал

http://lb.ua/world/2016/12/09/352984_ssha_oslabili_ogranicheniya_postavki.html


Румпельштильцхен
№ 1542654 вiд 2016-12-09 10:44:32

Batyj
№ 1542652
..та куда мне до него?!..))
..у него настолько "своё вИдение" всего процесса в целом и отдельных его направлений в частности что таких мыслителей/аналитегов ещё поискать..
..а мы его "в бан"!..))

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1542653
..посему не отвлекаемся и продолжаем "жувать жуйку" про шоколадного и "общие" про*бы!..))


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1542653 вiд 2016-12-09 10:39:50

Румпельштильцхен [Останнi 20 месаг]
№ 1542648 вiд 2016-12-09 09:52:52

Без коментарів, звиняйте;)


Batyj
№ 1542652 вiд 2016-12-09 10:34:40

чота мне Румпель все больше и больше папарацика напоминает.. Или это он и есть?


Румпельштильцхен
№ 1542651 вiд 2016-12-09 10:28:30

..9 декабря легендарный американский актер Кирк Дуглас отмечает свое 100-летие. О том, как он намерен праздновать юбилей, актер рассказал Closer Weekly.
Дуглас сообщил, что за организацию торжества отвечает его сын Майкл с супругой Кэтрин Зетой-Джон. На праздник приглашены около 200 "друзей и членов семьи".



та ж не москаль
№ 1542650 вiд 2016-12-09 10:01:32

заступило на пост многоточіє


Румпельштильцхен
№ 1542649 вiд 2016-12-09 09:57:42

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B5_%D0%B2%D1%8B%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%8B_%D0%BD%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D0%B5_(2014)
..смотрим внимательно на картинку, исключаем юлю, боевого п*дараса, потом двух рыгов и организатора этой у*бищной партии - остаётся один!..)))


Румпельштильцхен
№ 1542648 вiд 2016-12-09 09:52:52

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1542646
..Гриценко


Румпельштильцхен
№ 1542647 вiд 2016-12-09 09:52:24

..ну и шоб понятней было - он такой же идиот со своим безвизом как и юлька со своей 1000-ей.., тока то хоть деньги населению, а безвиз при средней зарплате в Украине в 170у.е. не вселяет никаких перспектив для подорожей УКРАИНЦАМ эвропою!
..это всё за*бы засидевшихся у власти..
..и лохторат этому всему потакает..- значит "он" заслуживает этой власти..


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1542646 вiд 2016-12-09 09:51:09

Румпельштильцхен [Останнi 20 месаг]
№ 1542645 вiд 2016-12-09 09:47:10

Хвамілії?


Румпельштильцхен
№ 1542645 вiд 2016-12-09 09:47:10

.."на той час не було можливості вибрати людину з досвідом держ. управління, яка не була б замазана у гівно попередніх режимів та могла втримати країну"..
..ошибочное мнение сродни самоубеждению и списанию личных про*бов, были такие люди, просто менталитет "он же уже наворовал, теперь будет для страны" никуда не делся у лохтората..


Румпельштильцхен
№ 1542644 вiд 2016-12-09 09:44:51

Недописувач (але Поціновувач)
№ 1542642
.."проїбали ми всі".. простите, не МЫ, а ВЫ, это вопервых,./операция Ы/..))
..а вовторых - порох НИЧЕГО не собирался ДЕЛАТЬ, он просто пришёл попрезидентить, як перед цим кум.. и "змусили Петра робити те, що треба було робити" его не смог бы никто, изначально задачи у шоколадного были другие.. скорее всего - их вообще не было касательно развития страны..
..ототакЭ


Румпельштильцхен
№ 1542643 вiд 2016-12-09 09:40:50

.."A Пoрoшeнкoвi вдaлoся зa дужe кoрoткий чaс злiпити щoсь нa зрaзoк пaртiї.."
..бугагааа )))
..за последнее время ничего смешнее не читал..))


Недописувач (але Поціновувач)
№ 1542642 вiд 2016-12-09 09:21:10

вуву [Останнi 20 месаг]
№ 1542627 вiд 2016-12-08 22:03:04

Не Пьотр проїбав, а проїбали ми всі, оскільки не змусили Петра робити те, що треба було робити; Пьотр - він як раз більш-менш у порядку разом з усіма своїми майстрами шоколадного цеху.

А взагалі - на той час не було можливості вибрати людину з досвідом держ. управління, яка не була б замазана у гівно попередніх режимів та могла втримати країну (чи те, що від неї залишилося) хоч у якійсь єдності.



Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.