OBSILF Guestbook Rambler's Top100

Постукатися до Абатства (можливо, відчинять...)
Для єретиків - версія від о.Philus
Всі організаційні та технічні питання життєдіяльності Аббацтва обговорюються в фейсбучній келії.



Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1588082 на 6998 сторiнках. Поточна сторiнка : 723.

Ironbelly( Klaatu barada nikto)
№ 1559158 вiд 2017-07-11 13:11:54

пионЭр № 1559152
Від ІКЕА відбиватись точно не треба. Хоча гереги будуть ;)


milanese
№ 1559157 вiд 2017-07-11 12:48:33

Yorik
№ 1559155

з логіки випливає так, що є плани інвестувати 10 ярдів в розвиток аеропорту з власних ресурсів. І при цьому Юориспіль йде на угоду з багатьма невідомими, яка мже вилитися у недоотримання 2 ярдів. Я б вважав, що це не виправданий ризик, якщо немає компенсаторних механізмів або підстраховки. якось так


milanese
№ 1559156 вiд 2017-07-11 12:46:27

Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1559154

ну там йдеться про потенціні збитки - якщо ініш авіакомпнаії захочуть зниження тарифу і т.д. Але це здоровий risk management. Тобто питання у тому, що Міністерство штовхає менеджера ДП (який по суті має діяти незалежно і в інтересах ДП) на невиправдані і дуже ймовірні ризики та ще й нагинаючи політично. Це не добре.


Yorik
№ 1559155 вiд 2017-07-11 12:43:34

Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1559154
наскільки я розумію, мова може йти про недоотриманий прибуток, а не про збитки


Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1559154 вiд 2017-07-11 12:40:57

Що до райанейрівського срачу.
Уявив себе на місці директора Борисполя, якому треба підписати угоду із збитками на 2млрд. Потім, коли тебе за це судитимуть у тому ж таки Печерському, а не Лондонському суді, дооводь, що і збитки можна значно зменшити, і перекриватимуться вони іншими доходами.
Навіть за сильного бажання завести в Україну Райанейр, не впевнений, що наважився б.


Ironbelly( Klaatu barada nikto)
№ 1559153 вiд 2017-07-11 12:36:20

olma № 1559147
У багатьох випадках лоу кост - просто розводка лоха ;). Тобто, якщо ти запланував поїздку заздалегідь, погодився на виліт з якогось дивного аеропорту і приліт у такий само, причому в не дуже зручний час...

Розмови, що можна влітку полетіти кудись на курорт за 20 Ойро, замовивши квитки за 2 тижні до відльоту - то пусте базікання. За таких умов у будь-якого лоукостера вартість квитка майже співпадає з звичайною авіакомпанією.

Приклад, ті само Barcelona Reus чи Barcelona Girona. Якщо ти бідний англієць-жураліст-публіцист, котрий їде спалювати свою шкіру під пекучим іспанським сонцем - то ті аеропорти підходять. Ну не поїв, не посцяв у польоті пару годин. Взяв на прокат автівку, заселився в дешевенький готель (чи мотель) і катаєшся собі по узбережжю, мочиш дупу у теплих морських хвилях, жереш у ресторанчиках на набережній, дивишся на дівок (чи замки, кому що).

Але от для вченого, котрий їде на конференцію до тої ж Барселони такий варіант вже може не підійти. Бо університет не виплатить взад гроші за квиток чи аренду автівки, якщо вирішить, що ті витрати необгрунтовані. У мене взагалі є вимога універу - купувати квиток виключно в конкретній турагенції і тільки на рейси державної компанії. А ще Раян на посадці може оголосити твій тубус з постером чи сумку з 17 дюймовим ноутбуком такими, що не відповідають вимогам ручної поклажі і змусить тебе здати то в багаж з якоюсь фантастичною доплатою, котра перевищує вартість квитка(літали, знаємо ці жарти, дав мені раз оргкомітет грант, я економити вирішив на перельоті ;)).

Кожному своє.

Batyj № 1559136
Правду пишуть. Раяни працюють в Лісабоні і Мадриді не на основному терміналі. Лісабонський Термінал 2 типу Бориспільського F, або і гірший - сарай сараєм. Стоїть збоку, зв"язок с центральним автобусом. Якби Бориспіль захотів - спокійно F могли би віддати і сказати *біться там самі, виходьте на прибуток, як хочете. Домовляйтесь з водоканалом, з Борисполем про землю для готелю, з Аерорухом і т.і.

Я не фанат Раян, знаю як вони возять і як луплять доплати за будь яку дрібницю. Не подобається, що вони агресивно почали лізти в центральні аеропорти. Але у відкритому світі така опція має бути надана. Хай виживають, як такі розумні.


пионЭр
№ 1559152 вiд 2017-07-11 12:35:26

Не розслаблятись! Ще від IKEA з H&M відбиватись! (с)


milanese
№ 1559151 вiд 2017-07-11 12:35:07

кхм. таке питання - а чий Омелян)?


olma
№ 1559150 вiд 2017-07-11 12:32:20

Yorik
№ 1559148
-----
Так твоя ж родичка зі Швеції, а не з України, я цю різницю і наголосив. Передивився пресуху - Рябікін справив враження толкового менеджера. Їм звісно треба посилити PR, і робити акції більш короткими, які розраховані на широкий загал української фейсбучної зрадой-бської публіки.


Voxa( м. Запоріжжя)
№ 1559149 вiд 2017-07-11 12:26:50

"Міністр інфраструктури Володимир Омелян у середу внесе на розгляд Кабінету міністрів подання про звільнення керівника аеропорту "Бориспіль" Павла Рябікіна."

найбільшим клоуном у цій історії виглядає Омєльян.
Усі у нього погані, а за шо не береться - все перетворює на мотлох.
Ну і з рештою, аби не його передчасні анонси шось би могло і вийти


Yorik
№ 1559148 вiд 2017-07-11 12:18:32

olma
№ 1559147
А то вже особиста справа кожного - літати чі не літати за лоу ватрість з усіма особливостями цього пакету. Хтось ( як моя родичка з Швеції) тілько ними й літає. Хтось (як ірландські друзі Валлона) бридує. Ала для пересічного украінця має бути така можливість. Інша справа, шо то навряд чи не має бути Бориспіль. При цьому всьому персона чувака -ТОПа Борисполя невпечатляєт)


olma
№ 1559147 вiд 2017-07-11 12:01:46

Шубин
№ 1559146
-----
Там не все так однозначно. Я тепер, після ознайомлення з думками сторін скоріше став би на сторону Борисполя.

С цими лоукостами виграють люди, які планують поїздки щонайменше за півроку вперед. Ми, українці у своїй масі в силу певних причин не можемо планувати так наперед.

А той факт, що літають лоукости зазвичай в маргінальні аеропорти призводить до того, що тобі треба не слабо платити ще за трансфер до місця призначення. У підсумку кост виходить не такий вже і лоу. І багато різних нюансів.

Матеріали з пресухи Рябікіна, тобі будуть цікаві:

https://drive.google.com/drive/folders/0BwM_8U9NvjX2THVHcm04bXhucHc





Шубин
№ 1559146 вiд 2017-07-11 11:36:51

https://twitter.com/ryabtchuk_roman/status/884687519249559552
Вот это я думаю правильно сказано по ситуации.


Румпельштильцхен
№ 1559145 вiд 2017-07-11 11:25:34

.."Тут в Україні всі реформи якісь половинчасті, всі чиновники-реформатори підвішені і несміливі у своїх рішеннях."..
..)))
..+1 !
..да наверное потому что над ними не довлеет ни сроки!, ни результат!, зачем торопиться?, для таких сабжей главное "процесс" и находиться "в струе"!
..и таких у нас тут - мамадарагая!!!


olma
№ 1559144 вiд 2017-07-11 10:52:41

А ось іще спокійний аналіз Андрія Шора на вчорашню тему.


" Мир чистогана :)
На самом деле, ситуация с Райанэйр показательная. И дело даже не в МАУ, которая выживает как может, не в аэропортах, в особенности деятельности которых никто не хочет вникать, не в нашем Минтрансе или безвизе.
Ситуация достаточно типичная, и ситуация, которая будет повторяться. В лице Райанэйр Украина столкнулась как раз с одним из ярчайших представителей тех самых "капиталистических" акул, в существование которых многие почему-то перестали верить. Именно, сразу - одним из ярчайших..."
Рекомендую переглянути весь пост.
https://www.facebook.com/andriy.shor/posts/1585188868178298

"...Кстати, в ту же Чехию Райан зашли далеко не с первого раза, была подобная история с требованием особых условий, отказом... и только через несколько лет все же пришли."



milanese
№ 1559143 вiд 2017-07-11 10:49:56

Danser
№ 1559139

як на мене Рябікін все непогано розклав (принаймні для мене як НЕ фахівця). Основні проблеми - це те, що вимоги Раянейр ламають бізнес модель розвитку Борисполя, затверджену ж самим міністерством і Урядом. (Про технічні аспекти вимог Батий знає краще, напевне. Що там законно і реалістично, а що - ні). З точки зору менеджера ПІДПРИЄМСТВА (яким є директор Борисполя), усе виглядає цілком виправдано. В підсумку історія з R перетворилося в піар проект Омеляна. Більше того, підозрюю, що Омелян заздалегідь знав про результати "переговорів". Ну і вже геть не комільфо робити заяви про "вихід" R поперед самого R :)). Такшо цирк ще той. Це як сміття для Садового).


olma
№ 1559142 вiд 2017-07-11 10:45:22

Ще підкину оцінку експерта:))

Андрій Шор
13 год. · Okhtyrka, Sumy Oblast ·

Отказ Райан от полетов во Львов показывает, что изначально никто никуда летать и не собирался, со стороны ОЛири это был изначальный развод в расчёте на лоха (для меня не новость, что в авиационном мире ОЛири иначе как crook не называют).

Респект Борисполю, который не повелся на развод.
По поводу профессионально непригодного Омеляна - без комментариев.
Если бы не безмозглое политическое вмешательство в процесс - возможно, и договорились бы на взаимовыгодных условиях.



Румпельштильцхен
№ 1559141 вiд 2017-07-11 10:44:27

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1559111
..+1 !
ЗЫ..от шо значит "наш" менталитет?!, где бы ты не "работал" и откуда б не "дописывал" - "шара" затмевает разум!


milanese
№ 1559140 вiд 2017-07-11 10:43:44

olma
№ 1559131
пресуха Рябікіна https://www.youtube.com/watch?v=ai9IG7fCeRo


Danser
№ 1559139 вiд 2017-07-11 10:39:30

Ну жаль, що не домовились, звичайно, але не дивно. З самого початку ідея Ryanair в Борисполі здавалася мені трохи утопічною. У всій Європі райани літають з маленьких летовищ, про деякі з них ніхто до заходу райанейр і не чув. А тут головний аеропорт країни, єдиний живий по суті. Аеропорт, який при Рябоконі нарешті почав показувати прибуток - а це для мене основний індикатор відсутності/зменшення корупції в держпідприємствах. Ідея з самого початку була погана.

Ну і відмова літати у Львів з боку райанів виглядає просто по-свинськи. Ну не домовились з Борисполем, шукайте інші рішення, нащо цей демарш? Львів тут при чому?

В PR-полі, все це, звичайно, гігантська катастрофа, з обох сторін. То домовились, то не домовились, то підписано, то не підписано, то заходим і продаємо квитки (до фіналізації договору з тарифами! бізнес-план, ау?), то виходим взагалі. Погана гра, треба вчитися.



пионЭр
№ 1559138 вiд 2017-07-11 10:23:20

Batyj
Старий, да не парься ты, все уже поняли.
Не надо нам райнейр, у нас есть МАУ.
Не надо нам икеа, у нас есть герегацентр.
Не надо нам пейпал, у нас есть приват24.


пионЭр
№ 1559137 вiд 2017-07-11 10:18:21

"Може того Рібікіна ще повісять на стовпі, і буде хтось адекватний вирішувати, з ким і куди летіти"
Рябікін одногрупник Порошенко.
... эта чистае соупадение.


Batyj
№ 1559136 вiд 2017-07-11 10:08:46

почитайте
https://mind.kiev.ua/publications/20171759-povitryanij-trikutnik-aeroport-ryanair-ta-nacionalna-aviakompaniya


та ж не москаль
№ 1559135 вiд 2017-07-11 10:07:46

все це похоже на спектакль, бо насправді, якшо було взаємне бажання підписати угоду, то мали сісти специ з обох сторін, виписати і погодити текст до останньої коми і крапки, і тільки тоді публічно оголосити про намір її підписати. якшо не зійшлись, то тихо й мирно.
хто розіграв спектакль? - той кому вигідно, а вигідно явно не державі


пионЭр
№ 1559134 вiд 2017-07-11 10:06:20

"компания, управляемая быками, и возящая быков"
... і хильнув сінгла по 500 ойро батл


Batyj
№ 1559133 вiд 2017-07-11 09:42:34

Какие тарифы в других портах не знаю.
А завести Райанов страну, как вещает Саакашвили, да пусть заходят. В Гостомель, считай вааще нашару..
Правда, система посадки не посадит в тумане на автопилоте..


olma
№ 1559132 вiд 2017-07-11 09:32:56

Wizz Air объявил спецтарифы для пассажиров отмененных рейсов Ryanair

https://lb.ua/economics/2017/07/11/371113_wizz_air_obyavil_spetstarifi.html
А ці хлопці молодці. Швидко зорієнтувалися. Хоча якщо береш квиточки за два тижня і пізніше до дати вильоту, то ціни співмірні з традиційними авіалініями.


olma
№ 1559131 вiд 2017-07-11 09:19:12

Навіть якщо вигоди від приходу Раянейр такі неоднозначні і неочевидні, дивує клановий підхід і державний різнобій, виявлений державними чиновниками ((

Дивує також, що ДП Бориспіль не видає жодних прес-релізів, і взагалі ніяк не вміє працювати в області PR.Адже дуже сильні закиди з боку Раянів прозвучали на адресу підприємства.

https://kbp.kiev.ua/en/press1/




Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1559130 вiд 2017-07-11 09:00:30




Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1559129 вiд 2017-07-11 08:59:41

Batyj
№ 1559125

а скільки платять в інших аеропортах, для порівняння?


Batyj
№ 1559128 вiд 2017-07-11 08:52:26

Гостомель - наиболее реальный вариант для Райанов. Как я и говорил еще в январе. И участок бы выделили под отель. Но пришлось бы терминал щитовой городить. Как в Гренобле.. Дорогу, так и быть, Виталян бы заасфальтировал


Акела
№ 1559127 вiд 2017-07-11 08:35:27

2 Batyj
№ 1559125
+100
Гостомель, Житомир, или хотя бы Жуляны. 
ЗЫ можно подумать - нормальным людям до сих пор отсутствие райанов у нас мешало недорого путешествовать (тем более с таким минимумом рейсов, который они заявили). Виззэйр до Будапешта или Катовице или Дортмунда (или еще варианты) - и вперед!


Batyj
№ 1559126 вiд 2017-07-11 08:32:46

Я удивляюсь, как они не потребовали еще и заправку керосином нашару.
А хули? Гулять так гулять.. Повезем папуасав в Европы. Нехай государство дотирует выезды фанатов в европерди отборочных раундов еврокупков.


Batyj
№ 1559125 вiд 2017-07-11 08:25:46

Выделение площадей в терминале D под билетные и такси киоски - не вопрос.
И даже пустая 22 часа в сутки стоянка на перроне не вопрос. Главныж вопросов четыре.
Оплата аэронавигации.
Выбивание и покупка за свои участка под гостиницу.
Отсутствие гарантий на рост пассажирлпотока и новых направлений.
И главное. Тариф. Десяторерейсов в час платят по 37.50 за пакса. А тут появляется примадонна по 7.50. Остальные не разбегутся?


Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1559124 вiд 2017-07-11 07:44:58

Batyj
№ 1559120

Батий - реальним довбограєм виглядаєш ти, коли не розумієш метафор.

Дорога (не по прямій) між Heathrow i Stansted - 105km

15 рейсів в тиждень - це як будь хто може здогадатися лише початок.


про 35% -- зауваж таку річ, це якось не подаваося як супер причина відмови.

І ще таке -- чому такий довгий список неможливих умов подаєтьси асаме зараз? Невже це не було зрозуміло (якщо це правда, як казав Воха) ще 6 місяців назад? Чому у львова не було проблем і вони виникли лише у Борисполя? Питань багато...




Batyj
№ 1559123 вiд 2017-07-11 05:36:18

Кстати, Жуляны, которые частные, почитали прокт договора, подготовленныц Раянами перед разговорами с Борисполем, и послали Раянов нахуй даже без обговорень.
Шото про Жуляны Омельян молчит..
И там Бени нет в принципе..


Batyj
№ 1559122 вiд 2017-07-11 04:47:35

и конечно же, 15 рейсов в неделю поинесут стока роста пассажиропотока, что надр требовать 35 процентов прибыли дьютифри.
А жоппа не слипнется?


Batyj
№ 1559121 вiд 2017-07-11 04:36:35

Да, новый напрямок - аэропорт не ближе 100 км от того, куда уже летает кто нибуть из Борисполя..


Batyj
№ 1559120 вiд 2017-07-11 04:33:25

Перфекь, ты реальный долбоеб.
Нахуя Раянам свдитьсч с Беней?
Они в Днепрлпетровсе нн собирались.
Оне с государством Украина в лице госадминистрации Борисполя собирались судиться..


Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1559119 вiд 2017-07-11 03:40:47

Ironbelly( LMW28IF)
№ 1559118

ну якщо Раян йотафон, то МАУ мабуть два кокоса з ниткою



Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.