OBSILF Guestbook Rambler's Top100

Постукатися до Абатства (можливо, відчинять...)
Для єретиків - версія від о.Philus
Всі організаційні та технічні питання життєдіяльності Аббацтва обговорюються в фейсбучній келії.



Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1616370 на 7705 сторiнках. Поточна сторiнка : 3453.

olma( Kyiv)
№ 1476924 вiд 2015-03-22 00:11:14

Мені часом ввижається, що фанк (афробіт) та подібна музика діє на вату так само як дихлофос на колорадів.

https://www.youtube.com/watch?v=f9-2i8ibxEI


olma( Kyiv)
№ 1476923 вiд 2015-03-21 23:58:58

Закрию суботу цікавим зразком "ефіопсько-фінського" "джазу"

https://www.youtube.com/watch?v=U_LO0_RpjV0

але файно хлопці майструють музло.




olma( Kyiv)
№ 1476922 вiд 2015-03-21 23:24:01

Порох вручив паспорт громадянина України Тереху. Це крутий жест. Красиво!


olma( Kyiv)
№ 1476921 вiд 2015-03-21 23:12:43

Feodorit
№ 1476920
----
Та я теж не проти запозичень і вивчення досвіду. Якщо серйозно, кацапи дещо просунулися в деяких напрямках. Приміром, ми більш совкові по згаданих мною пільгах. У РФ була монетизація пільг і там красиво пройшли цей етап.

Унікальність рішення по ЖД, думаю полягає в тому, як монопольну структуру як рельси, зробити економіно ефективними і соціально корисними.

Ми тут дискутували недавно про опалення, теплотраси, комунальні. Ну для мене тут є одна загадка, як приміром в Швеції, Данії, Франції, Німеччині одна труба (дроти) підходить до хати, але комерційних постачальників тепла, води, електрики декілька, і є конкуренція.
Тут собака порилася ))


Feodorit
№ 1476920 вiд 2015-03-21 23:02:05

olma( Kyiv) № 1476916
Власне тому я і кажу, що рішення треба нестандартне і якесь цікаве.

Наші реформи на залізниці повна копія того, що провела Росія. Йдемо з запізненням на 11 років, але навіть організації так само називаємо. Так само міняємо струтуру, підприємства на дорогах мають втратити самостійність і стати філіями відповідних центральних підприємств. Українські залізничники завжди виходили з того, що росіяни розумніші а проблеми в нас схожі. Що казати, якщо нашу собівартість пасажирських нам донедавна рахували росіяни, а ми їм за це платили.
Великі гравці очікують від держави дозволити: приватні локомотиви, приватні депо з ремонту вагонів, тариф на користування кілометром колії (з електрифікацією та без), приватні колії.
Бардак не має виникнути - в нас розвинута інформатизація залізниці, аж до розрахунку коли двигун вмикається /вимикається в залежності від моделі локомотиву та складу потягу. Звісно, якщо збережемо інформаційні системи, бо найважливіши спеціалісти йдуть з зар.платні в $200.


йолка
№ 1476919 вiд 2015-03-21 22:59:45

olma( Kyiv)
№ 1476918 вiд 2015-03-21 22:49:22
Лисапеты присутствуют, но сейчас много понаехавших:) со своими авто и движуха, как в Донецке. Велосипедных парковок не видела, а может, просто внимания не обращала.


olma( Kyiv)
№ 1476918 вiд 2015-03-21 22:49:22

йолка
№ 1476917
+100
)))
А шо там у Крамасі? Чи на дорогах приорітет для лісапедів конкретний? ЧИ Краматорські хіпстери мають місце для паркування двоколісних поні?


йолка
№ 1476917 вiд 2015-03-21 22:46:53

Что вы все про поезда, будущее за велосипедами и их наездниками:)








olma( Kyiv)
№ 1476916 вiд 2015-03-21 22:37:04

Feodorit
№ 1476914
----
Дякую за відповідь. Може суботній вечір не час для такого роду обміну думок )), але скажу, що завдання нестандарте і унікальне.
Ось десь наш актуальний замміністра транспорту був у Польщі і каже, використаємо польський досвід. Але в Польщі є досвід позитивний, а є помилки.
Скажу про Польщу?:
На базі однієї держкомпанії ПКП державні колії може з 12 років тому зробили кілька акціонерних компаній: одна компанія - Інтерсіті, друга компанія Пасажирські поїзди, третя і четверта вантажні, четверта Приміські типа WKD. Варшавська колея дояздова. З погляду оптимізації і боротьби з піздінгом і відкатами - все ОК. Але в Польщі не функціонує добре ЖД. Бо колії одні а компаній, що їздять по них багато. І там бардак з графіками, якістю послуг. Запізнення і всякі негаразди.
Що наша ЖД до останнього часу, до 2013) виглядала imho краще, ніж польскі колеї. Там в Польщі бардак.

Власне тому я і кажу, що рішення треба нестандартне і якесь цікаве. Бо піпец, як ти кажеш, грядьот. Залізо не може їздити вічно.


merson( nofelet)
№ 1476915 вiд 2015-03-21 22:22:17

Тут я на просторах тв я случайно надыбал свинское кино -”околофутбола” про рыцарей свинного движа ,громящих щи бомжам и коням,жесть , мне кажется что большего треша я в жизни не видел )) шедевр блять


Feodorit
№ 1476914 вiд 2015-03-21 22:18:00

olma № 1476908
Тобто там на цих перевезеннях нема жодного доходу.

Це найкращий випадок, та ж Південно-Західна такі приміські поїзди відміняє як такі що некористуються попитом. Або зупинки відміняють на яких мало продається квитків.
Для боротьби з пенсіонерами та іншими пільговиками, заміняли звичайні приміські на підвищеного комфорту, там не всі пільги поширюються.

Це велика перевага для країни, що недорога робоча сила ще є.

Тобто вона недорога тому що задешево їде в радянській електричці по розбитій колії? При цьому витрачаються кошти, що мали б піти на поповнення парку локомотивів і вантажних вагонів.
Ця ситуація вирішиться природним чином. Державні локомотиви, вагони та електрички остаточно перетворяться на брухт. Приватні ж вагони і локомотиви будуть їздити за необхідними їм маршрутами. Наприклад, зараз Жеваго будує Бескидський тонель за свої кошти і своєю технікою, бо його ГЗК тим шляхом відправляє продукцію.

У Украины есть выбор по какому пути идти.

Російський шлях зрозумілий. А яка альтернатива у держави що живе завдяки МВФ? Почати дотувати пасажирські і вантажні перевезення?


inguard( тутейший)
№ 1476913 вiд 2015-03-21 22:06:09

kassiop
№ 1476905

4. По статусу Коломойського – він був там не як держчиновник, а як один з представників інвестора.

Який в 3,14зду інвестор в 100% держкомпанії?
Блядь...


inguard( тутейший)
№ 1476912 вiд 2015-03-21 22:02:48

mitridates
№ 1476907

Піро, принаймі по трансляції не було
Расисти? при живих Мбо та Ленсі?
Джерело кацапське? :)


Убитый Енот
№ 1476910 вiд 2015-03-21 21:11:47

Пригородные перевозки дотируются везде - они социально значимы. Там где на народ похуй - в Раше, например, их закрывают, в результате множество населенных пунктов становятся обреченными на упадок и обезлюдивание. У Украины есть выбор по какому пути идти.


yagshamash( оттуда (С))
№ 1476909 вiд 2015-03-21 21:07:06

mitridates
№ 1476907

Є. А де? Ні в пресі, ні в новинах, ні на екрані в етері ніхуя не було.


olma( Kyiv)
№ 1476908 вiд 2015-03-21 21:00:01

Feodorit
№ 1476904

Щодо окупності приміських пасажирських перевезень

Система піпец.
Пенсіонери не платять див. п.17, і взагалі всю табличка піпец
http://www.uz.gov.ua/passengers/ticket_discounts/

Ті, хто не має пільг, плятять зазвичай півціни (як хабар контролерам).
Тобто там на цих перевезеннях нема жодного доходу. А я колись з Ніжина їхав електричкою. Так на вході на платформі на турнікеті стояло 5 працівників станції. Піпец, їм же ЗП бодай мінімалку платити треба.

І тут завдання неслабе. Пільги треба скасувати і зробити щоб реально платили всі. Індивідуальна монетизація пільг, проїзні абонементи ще якусь хрінь придумати. Але ціни на проїзд не мають бути занадто високими. Недорога робоча сила доїжджає на роботу в метрополитальні міста. І завдяки низькій ціні доїзду, у містах у нас в торгівлі, в сервісі українська робоча сила. Це велика перевага для країни, що недорога робоча сила ще є.

Я вважаю знайти такі оптимальні рішення і реформи - це дуже крутий і важкий челлендж. Не думаю, що якісь консалтери типа McKinsey могли би тут вирішити його, але могли б помогти. Як нам і рибку з"їсти і на каруселі покататися.


mitridates
№ 1476907 вiд 2015-03-21 20:50:23

УЕФА открыл дисциплинарное дело после ответного матча 1/8 Лиги Европы между "Динамо" и "Эвертоном" (5:2).

Киевский клуб обвиняется по трем пунктам: расистское поведение, использование пиротехники, недостаточная организация (блокировка лестниц).

Чи є коментарі?


merson( nofelet)
№ 1476906 вiд 2015-03-21 20:23:32

kolip
Думаю нужно стыд свой спрятать куда подальше, утереться и работать.. ибо иноземна держава сделала для изменений в этой стране гораздо больше чем основная масса её населяющих очень совестливых граждан рассказывающих какие они дартаньяны и все вокруг соответсвующе ..


kassiop
№ 1476905 вiд 2015-03-21 20:21:30

По Бенє і Нафті.
Дорікання до нього дуже формальні. А самі критики у порівняні з ним, можна сказати, нічого хорошого не зробили.
1. Єдиний прокол – це характеристика Лещенка. Тут дійсно прокол, але ще раз відношу до нестриманості після конфлікту. Беня не зобов’язаний його хвалити і якщо він веде підлу інформаційну боротьбу, треба було назвати його «політичний п.», що одразу перевело полеміку з особистої до політичної сфери.
2. Більш неоднозначне це запрошення «поговорити за рогом». Формально – це фол, але тут можна сказати, що це реакція на якесь питання яке сприйняте як дуже особисте. Треба уникати таких багатозначностей, препрошувати по декілька разів та виразно і чисто описувати власну позицію особливо у публічних інтерв’ю.
3. До того свідомо та підсвідомо Коломойський гнівався за попереднє інтерв’ю про паспорти. Журналіст же, видно не хотів втрачати таке джерело інформації, але навіть не намагався якось заспокоїти Бєню.
І вже зовсім даремно висловлювання «не подавати руки» - як раз навпаки дуже слушно видати все за непорозуміння, публічно помиритися та боротися з справжніми ворогами.
4. По статусу Коломойського – він був там не як держчиновник, а як один з представників інвестора.
5. До суті конфлікту – як тут вже писали, це гра слів і за словом «державна» компанія треба читати «інші привладні олігархічні угруповання». І цивілізований вихід – це компроміс між керуючими та акціонерами, шляхом справедливого оформлення (- реформ), а не «включати Путіна» по відношенню до інших.
6. По вживанню «брудних слів» - там не було нічого особистого до того журналіста. Треба брати до уваги що все це сталося після активної стадії конфлікту. І непублічно такі слова у конфліктах доречно вживати.
Найголовніше, чому лайки треба уникати – тому за такою емоційністю можна сховати саму суть або якусь брехню або якщо нічого сказати. І якщо у Бені це був невеликий бруд на досить переконливих аргументах та характеристиках, то такі персонажі як Порошенко, Яценюк (Тимошенко та інші у попередній ері) говорять тільки емоційними гаслами, щоб уникнути будь-яких конструктиву та відповідальності.
Ловлю себе на думці (порівнюючи), що саме такий стиль розмови нам треба для перемовин з Росією, х-лом, як базовий. Порох і поряд не стояв.



Feodorit
№ 1476904 вiд 2015-03-21 19:53:31

Бухтій( Київ - чемпіон!) № 1476899
Не може такий монополіст бути збитковим. Якщо шкуру з нього здирати, в т.ч. красти, не до кісток. Покійним Кирпою доведено.

Може бути збитковим, саме тому що монополіст і тарифи встановлює держава.
Приміські в нас 6 грн за 50км, в Австрії 15 євро, в Словаччині 6 євро. В Словаччині ще й електроенергія для підприємств дешевше.

За часів Кірпи займався розрахунком собівартості вантажних для обґрунтуваня тарифів, вже тоді собівартість була значно вища за тариф. Власне, тариф майже не враховує капітальні витрати на рухомий склад. Більшість вагонів і локомотивів залишилася нам від СРСР, тому по доходам і витратам воно не відчувалося. Але, перспективи були очевидні. Тоді ж Кірпа запросив команду закордонних аналітиків, які в результаті видали "вуса таргана": графік доходів вниз, а витрат вгору. Співпрацю з аналітиками не продовжували і в подальшому відмовлялися від пропозицій вітчизняних економістів дослідити питання.

Кірпа вважав що від економістів не буде користі бо вони аналізують минуле, а в майбутньому УЗ буде діяти зовсім інакше. Зокрема, в 2004-му була підготовлена програма по кожній дорозі з 600-800 дуже конкретних пунктів, накшталт Зменшення втрат електроенергії в мережах залізниць за рахунок: - перенесення обліку на границі балансової належності;-впровадження багатофункіональних лічильників електроенергії або Впровадження машин для очищення щебеневого шару РМ-80 з економією щебеню. Кірпа казав, що вона стане настільною книгою кожного начальника дороги. Але, застрелився за тиждень до завершення її створення. Матеріали залишилися у двох людей, та ніхто за ними так і не звернувся.

Вартість палива зросла з часів Кірпи у 2.3 рази. Тарифи у 1.8 рази, це взяв по факту на тонну зерна з Долинської в Одесу-порт.
2002 22 грн $4
2004 28 грн $5
2006 40 грн $7.7
2010 74 грн $9.2
2014 95 грн $7.2

Власне ми йдемо тим самим шляхом далі по "вусах таргана".


Scooter
№ 1476903 вiд 2015-03-21 19:13:07

Пардон,если было:
https://www.youtube.com/watch?v=HlWGyWLl9as


kolip
№ 1476902 вiд 2015-03-21 19:00:52

merson( nofelet)
№ 1476896

Всегда есть тот кто может поставить на место, это хорошо
==================
Чесно кажучи, соромно за свою країну, якщо посла іншої держави слухають більше, ніж свого президента.


Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1476901 вiд 2015-03-21 16:24:20

проходя
№ 1476900

a дe фoтo стюaрдa, щo цe бaчить, aлe бoїться зрoбити зaувaжeння?


проходя
№ 1476900 вiд 2015-03-21 16:21:10

http://uainfo.org/blognews/515219-donka-surksa-smalit-blya-znaku-paliti-zaboroneno-fotofakt.html


Бухтій( Київ - чемпіон!)
№ 1476899 вiд 2015-03-21 16:14:45

2 Feodorit
№ 1476895
Не може такий монополіст бути збитковим. Якщо шкуру з нього здирати, в т.ч. красти, не до кісток. Покійним Кирпою доведено.


merson( nofelet)
№ 1476898 вiд 2015-03-21 14:13:19

Урук-хай( Kyiv)
№ 1476897 вiд 2015-03-21 14:01:35
Главкрот не удостоен , он там нонгратта ,с ним ми нормандской группы работали ,летали даже на футбол в Донецк


Урук-хай( Kyiv)
№ 1476897 вiд 2015-03-21 14:01:35

было бы великолепно, если посол США еще поговорил с Ахметовым


merson( nofelet)
№ 1476896 вiд 2015-03-21 13:43:24

Посол США убедил Коломойского, что "закон джунглей" больше не действует
http://economics.lb.ua/business/2015/03/21/299341_posol_ssha_ubedil_kolomoyskogo.html

Всегда есть тот кто может поставить на место , это хорошо


Feodorit
№ 1476895 вiд 2015-03-21 12:47:19

Вообще говоря за УЗ - билеты продаются, поезда приходят по расписанию, не считая хюндаев год назад. Аварий нет со времен царя гороха(тьфу-тьфу-тьфу), не считая дрезин и маршруток на переездах - не всё так плохо. Хез, как оно всё пойдёт дальше. Социалку начали резать уже серьёзно вроде, значить грядут перемены.


"- А Рабинович дома?
- Дома. Но венки уже вынесли."
Ещё год назад был план купить 120 Хюндаев и использовать только их, поэтому в 2012-м прекратили ремонт пассажирских вагонов, сразу списывали. Изношенность парка как вагонов так и локомотивов больше 90%.
Громадные долги, которые непонятно как отдавать, если даже в сытом 2013-м сытая Донецкая ж.д. брала в долг "на выплату зар.платы".
Зар.плата и так была 40% от доходов, а доходы падают. Работники переведены на 3-х дневную рабочую неделю, аппарат на 4-х дневную. Повышение грузовых тарифов на 30% безнадёжно опаздывает, из-за девальвации уже нужно в разы. Диз.топливо импортное, локомотивы и путевые машины импортные да и Хюндаи ещё.
Пассажирские перевозки убыточны, хоть никто никогда и не считал их себестоимости. Но доходы от продажи билетов просто меньше расходов на пассажирское хозяйство. Т.е. даже без учёта путевого, локомотивного хозяйств и затрат энергоносителей. При акционировании-приватизации предлагают переложить дотирование пассажирских перевозок на местные/гос. бюджеты. Идём к истории с отменой пригородных поездов, аналогичной российской.
Аварии бывают, я не слежу, замечаю только если меня касаются, как вот эта:
http://www.unian.net/society/954197-pri-pojare-na-jeleznoy-doroge-v-cherkasskoy-oblasti-sgoreli-5-domov-foto-video.html


1997
№ 1476894 вiд 2015-03-21 12:19:31

Акела
№ 1476892

Да уж... Какая страна - такие и советы. Дык тогда и секас по тому же принципу надо.


Акела
№ 1476892 вiд 2015-03-21 11:48:34

Цитата:
Сергей Шнуров предложил:
"Никто не предлагает долгосрочную и реальную программу развития, а я предложу. Один закон, который убивает сто зайцев. Запретить продажу алкоголя и наркотиков людям без высшего образования! Всё. В результате, престиж знаний взлетает до небес даже в самой необразованной среде. Люди с плохо тренированным мозгом (самые уязвимые) выведены из-под удара по их слабому интеллекту. Хочешь бухать - учись! Отсюда вытекает бессчётное количество всяких качественных последствий. Один закон изменит мир"



OG
№ 1476891 вiд 2015-03-21 11:33:53

Ну вы, блин, даете...
Все матчи ЧУ сдвинуты на одну неделю, но некоторые до сих пор пишут, что матч с ШД сразу после первых фиалок.
На самом деле, после вторых


РПШ
№ 1476890 вiд 2015-03-21 11:09:01

Feodorit № 1476860 - Спасиба.
Слышал байку, что Олійника убили за отказ покупать дизпаливо у конкретной конторы. Ото таке(
Вообще говоря за УЗ - билеты продаются, поезда приходят по расписанию, не считая хюндаев год назад. Аварий нет со времен царя гороха(тьфу-тьфу-тьфу), не считая дрезин и маршруток на переездах - не всё так плохо. Хез, как оно всё пойдёт дальше. Социалку начали резать уже серьёзно вроде, значить грядут перемены.


Batyj
№ 1476889 вiд 2015-03-21 10:02:46

блин, опять Фиорентина..
ТОгда, в 69-ом, после прохода Аустрии, казалось, будем рвать всех. Не получилось. Первая же следущая - Фиорентина, остановила..
Кстати, билеті на аустрию стоили 3 рубля! Непомерная сумма. В кассах давали только по 2 билета. Но, отстоять в очереди ночь - не каждый смог. У меня получилось. И плевать, что в школу, взявши билеты, попал тока на 3 урок..


Scooter
№ 1476888 вiд 2015-03-21 09:59:15

Нефть па80, это где-то на границе бездефицитности бюджета. Никаких сверхдоходов, никаких Фондов Нацблагосостояния и прочия.А учитывая ситуацию в экономике--это тот же пиздец, тока растянутый по времени...


SK( в степах україни...)
№ 1476887 вiд 2015-03-21 09:53:26

What about the other producers?
Other producers such Nigeria and Venezuela are indeed hurting badly. But OPEC solidarity stretches only so far. Russia tried and failed to get OPEC support for a production curb—and is now ramping up its production in the hope of protecting the volume of oil revenues.

Will low prices continue?
It looks like it. Some high-cost production is closing, but once wells are drilled, it usually makes sense to keep pumping, even at a loss. It is better to make a little money rather than none. And the shale revolution is marching on.


SK( в степах україни...)
№ 1476886 вiд 2015-03-21 09:50:24

Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1476867
почитав про що там
там регуляція поки що тільки на "державних" землях (на яких тільки 10% сланцевого газу-нафти добувається)
регуляція заключається в тому що компанії повинні чесно доповідати які технології і хімію використовують для фракінгу...
ну то вже деталі. все рівно хуйло нехай не сподівається на нафту по 80...


olma( Kyiv)
№ 1476884 вiд 2015-03-21 09:44:03

Kuzm ‏@Kuzm06442 · 18 марта
Бесит это конченное - народ Донбасса. Донбасс блять, это холодильник. Не страна, не народ. Я не из Донбасса, я из Луганской области Украины.



SK( в степах україни...)
№ 1476882 вiд 2015-03-21 08:31:27

Армия троллей на службе Кремля
http://www.bbc.co.uk/russian/russia/2015/03/150320_kremlin_internet_trolls_bugorkova


Dot
№ 1476881 вiд 2015-03-21 07:49:23

https://www.facebook.com/video.php?v=830612176985974&permPage=1



Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.